19 feb. 2012

Se-mpute treaba si la UPC.


   

                  Pe data de 23.02.2012 mi-am schimbat serviciile UPC (internet si televiziune) , optand pentru un pachet superior celui pe care il aveam. Adica optand pentru un pachet tv complet si un pachet internet maxim (acela cu "pana la" 120 Mbps) . Costul final ajungand de la 80 Ron/luna (tv digital optim + internet 25 Mbps + DVR) undeva la 102 Ron/luna (optiunea actuala) .


  • Prima problema:

        Pe niciunul dintre cele doua computere de acasa (unul dintre ele fiind de noua generatie si cu performante destul de mari) , indiferent de optimizari si alte artificii, nu ating viteze mai mari de 60 Mbps .
Da, am si placi de retea de 1000 ...
Da, stiu ca in contract scrie "PANA LA" , dar ma asteptam la o viteza de macar 90-100 Mbps .
Da, stiu ca viteza reala de transfer se afla prin impartirea la 8 (conform formulei)...
Nu mi se pare normal si nici corect sa iti minti clientii cu promisiuni pe care nu ti le vei putea tine vreodata.
Cu cat pacalesti mai multi , cu atat va scadea viteza alocata fiecaruia in parte . Asa se repartizeaza prin noduri banda disponibila (in functie de cererea de trafic, ore aglomerate si capacitatea retelei).


  • A doua problema(si cea mai dureroasa):

Mi-a sosit factura.
Mi-au stornat ceea ce se suprapunea ca perioada de facturare , conform cu vechiul abonament - aprox 42 Ron. Ok.
Mi-au stornat "instalarea" noilor servicii (pe care oricum am facut-o tot eu, ei predandu-mi doar echipamentul si activand serviciile din centru) - 49 Ron. Ok.
Mi-au adaugat 80, 6 Ron (vechea factura) , achitata de mine pe data de 06.02.2012 , inainte de a se emite aceasta factura (au motivat ca a ajuns la ei abia pe 07.02.2012, dupa ce se emisese deja factura curenta).
INSAAAAAA ... MI-AU TRECUT IN CALCUL PREDARE ECHIPAMENT VECHI (adica faptul ca indivizii care mi-au adus noul echipament au preluat vechiul modem pt. internet) - 32 Ron.   NU MAI ESTE OK !!! 
Eu NU AM FACUT NICIO CERERE EXPRESA ( angajatii UPC fiind cei care au solicitat predarea pe loc a echipamentului vechi) si nici NU AM SEMNAT un proces verbal/deviz (exista formulare tip) de predare-primire cu plata. S-a facut un proces verbal simplu, de predare-primire echipament, unde nu s-a precizat nimic referitor la o astfel de plata.  

In concluzie, am de plata undeva in jur de 150 Ron. Plata in care este inclusa si acea taxa abuziva -(32 Ron) .

Am sunat la RELATII CLIENTI UPC . Acolo mi-a raspuns un habarnist , care incerca sa ma abureasca cu un articol (nr.4 ) din contract care ar fi facut referire la acea taxa.
I-am luat la recitat pagina cu pagina contractul semnat de mine si actul aditional !!! Nu exista o astfel de taxa in contractul semnat de catre mine  (un contract de prin 2009, restul fiind acte aditionale de schimbare pachete servicii) si nici in ultimul act aditional !!!!!!!!!!

Cand i-am explicat mocofanului de la celalat capat al telefonului ... mi-a spus sa merg in instanta si sa-i dau in judecata daca nu imi convine. Ok. I-am spus ca nu este nevoie sa ajungem in instanta. Am credinta ca ANPC va rezolva totul inainte de a fi nevoie sa ajungem in instanta.
In urma acestor umilinte/hotii la care am fost supus, voi cere o gratuitate  de cateva luni si scuzele publice de rigoare.

Voi avea grija ca maine, la prima ora, sa merg cu toate actele SEMNATE DE CATRE MINE la ANPC , dovedind ca acea taxa este ABUZIVA !!!!!!! 
De asemenea voi avea grija ca problema mea sa apara si in presa centrala (voi da link la aparitie).


MULTUMESC UPC !



Later Edit:
          Am uitat sa precizez faptul ca la momentul in care m-am hotarat sa optez pentru servicii superioare celor la care eram abonat , cei de la Centru mi-au oferit un pret ... dupa care (a doua zi) am fost sunat de catre Locali care mi-au spus ca duduia de la Centru (cea care imi facuse oferta initiala) "este o incompetenta" si ca de fapt pretul abonamentului va fi mai mare cu 15 Ron decat cel promis initial .

1 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Ana Radulescu said...

Si stai sa vezi, de bine ce vorbeam despre dragii de ei mi se impute mie!!! Si m-am suparat! si m-am suparat rau!!!!! Pai bine domne, eu incerc sa reduc cheltuiala de pomana si sa scap de imperfectiunile lor si ei ma fac sa platesc si mai mult pe nimic??? Am avut un abonament ambitios pe care am vrut sa il inlocuiesc... si l-am inlocuit! dar nu cu ce trebuie. Am facut greseala sa merg pe mana angajatelor care nici nu stiu ce vand, cui si cum si m-am trezit intr-o mizerie. Am incercat azi sa vorbesc cu ei si au fost optimisti intru 10 zile de maxima si adevarata creatie numai sa imi faca mie pe plac. Astept sa vad cu ce rezolvare vin ca de nu...tot eu daca vreau sa renunt trebuie sa platesc echivalentul a doua abonamente pe care le doresc pentru a continua contractul cu ei. :)))))) O lume de neinteles, niste vanzari facute dupa ureche, publicitate multa si degeaba, servicii chiar de "neinlocuit". Astept rezolvarea problemei, pana atunci nu primesc "like" de la mine. Nu poti sa impaci pe toata lumea cand vine vorba de produse/ vanzare/ public/ marketing dar cred mult in ideea ca trebuie sa incerci sa iti multumesti clientii, nu sa ii indepartezi.