Sa nu cumparati niciodata nimic de la firma SC YONDCLIMA SRL din Ploiesti (daca doriti sa nu aveti mari dureri de cap) !
Sunt zeflemisti, superficiali si au produse de proasta calitate.
In ultimele 12 luni, este a treia oara cand am probleme cu aparatul de aer conditionat cumparat de la ei.
Este un aparat Nordstar.
Are garantie 24 luni.
Cand mi l-au instalat (1200 ron m-a costat) nu am fost eu acasa. Asa ca incompetentii au profitat de naivitatea persoanei care era acasa si au facut o instalare fulger, fara pompa de vacuum, fara completare cu freon , cu ciocanu' si cu surubelnita.
In prima luna de functionare (iunie 2010) a inceput sa imi picure in casa.
Am sunat ... Au venit... S-au facut ca mesteresc ceva la el .... Au plecat.
Dupa 5 zile i-am chemat din nou. Dupa ce i-am luat putin mai tare , au adus pompa de vacuum, butelia cu freon, etc. Au pus pompa pe instalatie si apoi au completat cu freon.
Noaptea ce tocmai a trecut ... m-am trezit in zgomot de picuraturi . Picura des (picatura si secunda). Se formase o mica baltoaca sub unitatea interioara , exact langa prelungitorul de curent al PC-ului. Holenderul de la unitatea exterioara are gheata. Acesta este un semn ca pierde freon. Am pus un recipient pentru a capta apa ce curge de la unitatea interioara si acum astept sa se faca ora potrivita pentru a-i suna pe idioti.
Banuiesc ca a pierdut destul de mult freon ...
Este a treia defectiune din ultimele 12 luni.
Probabil voi merge si la OPC. Astept intai sa vad cum se pune problema ....
Teoretic ar trebui sa imi schimbe aparatul de aer conditionat.
Nu ma gandesc decat la curentul consumat anapoda datorita proastei functionari.
... si se presupune ca ar fi clasa A in ceea ce priveste consumul energetic.
22 aug. 2011
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:
Trimiteți un comentariu