4 iul. 2011

APEL URGENT !!!!!!!! (pt. Leo)

Am nevoie urgenta de ERITROPOETINA(umana), IPAKITINE si AZODYL , pentru Leo ~ uz veterinar !!!
Am nevoie de ele la un pret rezonabil.

ERITROPOETINA ajunge undeva la 300 RON in farmacii. Am inteles ca sunt persoane care au legaturi in depozitele farmaceutice si care vand chiar la jumatate de pret. Nu cunosc insa pe nimeni.
Ipakitine si Azodyl sunt medicamente neomologate la noi si se gasesc foarte greu. Sunt aduse de afara de catre speculanti (indeosebi din USA). Acolo se gasesc peste tot. Aici ajung la preturi astronomice (300 RON 60 capsule Azodyl) .

Simptomele IRC (de insuficienta renala) , ale lui Leo, au recidivat.
Mananca bine , are temperatura constanta, cicatricea operatiei de amputare evolueaza pozitiv, dar a inceput sa urineze des si sa bea apa foarte des (polidipsie-poliurie) . Am fost la cabinet cu el si mi-a recomandat medicamentele de mai sus.
I-am facut un nou set de analize . Are ureea (BUN) 157 mg/dl - foarte mare . Normalul fiind undeva in jur de 30 mg/dl.
Paradoxal este faptul ca valoarea Creatininei este de 1,3 mg/dl (adica in parametrii normali). Ar fi trebuit (in conditiile in care BUN este de 157 mg/dl) sa fie peste 4 mg/dl .

Am nevoie urgenta de medicamentele de mai sus ! Cine ma poate ajuta sau  indruma catre un furnizor ieftin, sa ma contacteze printr-un comentariu lasat la acest articol sau printr-un e-mail la adresa de la profil.
Multumesc !


3 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

kmyk said...

Buna.ai gasit medicamentele de care vorbeai?Se gasesc in Bucuresti .Ipakitine costa 42 de ron iar Azodylul fabulos de mult 250 Ron .Pisicuta mea este si ea cu probleme :(.
Azodyl nu i-am luat deocamdata , si pana acum din cate imi dau seama Ipakitinul nu pare sa fi avut un efect prea spectaculos :(.dar mergem mai departe.Sanatate multa.

Brutacu Hector said...

Leo nu mai este...
A incetat din viata pe data de 10 Iulie.

Brutacu Hector said...

Multa sanatate pisicutei!