3 iul. 2011

Despre ipocrizia unor 'zoofili'.

     Am intalnit pe facebooci o duduie, aparatoare infocata a drepturilor animalelor. Da'  infocata infocata infocata !!!! Militeaza peste tot pentru bietele animale .
Domnibaba este fata batrana , aflata inca in cautarea jumatatii 'mneaei.
Este o romanca localizata pe undeva prin Belgia.
Are o fatuca de vreo 20 de anisori (sau pe acolo) si umbla cu flacai de seama fiicei. Azi cu unu', maine cu altu' (asa reiese din fotografii). Dar nu asta conteaza si nici nu este problema mea . Este fix problema chilotilor 'mneaei ce intra intr-insii !
Problema mea este urmatoarea ... Ataca virulent pe altii si critica hobby-urile unora (vanatoare, taxidermie, etc.) , dar cand o intrebi de ce poarta cizme din piele intr-una dintre fotografiile afisate la profil ... sterge fotografia (cizme din piele naturala , haina din piele naturala ) .
Paaai este corect ? Stiti oare cate animale sunt chinuite pentru un articol din piele ? ... Circula candva un zvon despre cum un animal trebuie jupuit de viu, pentru a avea parte de o piele fina spre a fi folosita la incaltari sau haine.
Cum vine asta ?!? Iubim animalele, militam pentru vietile lor ... suntem virulenti, agresivi ... ne opunem oricarei forme de ucidere a animalelor... ne laudam ca nu mancam decat peste si carne de pasare.... daaaa' purtam cizme din piele . Hmmm !!!!!!!!!   Eu nu am vazut pana acum cizme, manusi sau haine din piele de peste sau din piele de gaina ....



(sursa foto ~ facebooci ~ click pe foto pentru mai mult material)

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: