2 dec. 2010

D'ale gurii .

Rasfoind prin fotografiile personale am descoperit cateva ce (parca) nu au mai fost afisate pe aici .














3 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

mihaeladr said...

Uau, hai sa-mi spui ce sos e pe paste, iar prajitura e cu mere?

Brutacu Hector said...

Pastele au un sos tip "cum m-a dus pe mine capul" . :))

Sunt paste vietnameze, marca Vifon. De fapt ele la baza sunt supe , dar eu folosesc doar pastele deoarece sunt foarte gustoase.
Sosul :
Am inabusit 2 cepe taiate marunt si 3 catei de usturoi. Apoi am adaugat carnea de pasare dintr-o conserva Tulip (este o conserva cu certificat HALAL si daca nu ma insel chiar KOSHER) . Cand s-a inmuiat putin carnea , am adaugat un morcov ras, o jumatate de ardei gras (tocat marunt) si o lingura de pasta de tomate. Se lasa 3 minute dupa care se adauga si o cescuta de apa(sau zeama in care au fiert pastele). Se mai lasa 5 minute , timp in care amesteci continuu. La urma se adauga putin piper, putin ardei turcesc maruntit, putin cimbru, putina sare si patrunjel verde .
A iesit ceva foarte gustos. :)

Placinta este cu dovleac.

Brutacu Hector said...

Tarta(cea din tava) este cu prune.
Este un aluat de pandispan.