16 nov. 2010

EID AL ADHA .

KURBAN BAYRAMINIZ MUBAREK OLSUN !

عيد مبارك,

عید مُبارک

Eid Mubarak !

Sarbatori fericite !

Allah (swt) sa va primeasca sacrificiul !

La Hawla wa la Quwwata illa Billah !


 

3 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

mihaeladr said...

Cantarea mi-a mers la suflet, chiar daca sunt de alta religie. Va zic si eu Eid Mubarak!

Brutacu Hector said...

@Doamna Mihaela, multumesc !

Dumnezeu este Unul singur.
Cel care crede cu adevarat , se afla dincolo de orice bariere religioase si doar Creatorul il va putea aseza acolo unde i se cuvine, atunci cand va veni clipa.

Credinta sta in faptele noastre si in felul in care multumim pentru tot ceea ce avem.

Brutacu Hector said...

@Viorica(sau mai bine zis Costin?!? sau poate Emil?!?!sau poate Israelianca?!oricum conteaza prea putin...),
eu zic sa iti vezi de "patrupezi".
Te straduiesti mult prea mult sa pari ceea ce nu esti .
In plus , eu nu sunt adeptul zicalei "dusmanul dusmanului meu imi este prieten"...
Nu ti-am publicat comentariul si nu iti voi publica niciun alt comentariu. Te incadrezi in categoria celor avertizati de "introducerea" de la rubrica comentarii.
Cauta-ti de drum ! ;)