" EKA TRUST - Conduci in siguranta. "
Ei ash ... Da de unde ?!?!
O clica de INCOMPETENTI , neseriosi , ingramaditi si golani . A tunat si i-a adunat .
Aventura a inceput in vara . Insa , in ultimele trei saptamani , mi-au scos peri albi .
Nu m-ar fi deranjat banii dati de fiecare data
(sume destul de mari / niciodata , un drum la ei , nu m-a costat mai putin de 180 RON / marea parte a vizitelor la ei au depasit suma de 300 RON de fiecare data ) , daca erau pe merit . Cu banii pe care i-am lasat la ei in cateva saptamani , adunati , cred ma mai incropeam de inca
o caruta .
Nici nu stiu cu ce sa incep ...
Prima data m-am dus la ei dupa ce mi-am luat
caruta cea noua . Am fost pentru o
diagnosticare generala si un
schimb de ulei + filtru (folosesc Castrol Magnatec 10W40). Tot atunci am schimbat niscaiva
placute frana pe fata , m-au convins sa cumpar niscaiva
spray-uri de curatare sistem frane (fata-spate), mi-au facut un
test de frane pe un utilaj Bosch .... si uite asa mi-au luat catevaaaa sute de lei (noi) din buzunar. Urmarea ?
Dupa ce am plecat de la ei , pe spate, am inceput sa aud un scartait metalic (chiar si cand apasam pedala de frana stand pe loc) . Foaaarte enervant . Inainte de "
curatare" nu se auzeau asemenea
viori stricate la
sabotii de frana.
M-am intors la nenii mecanici , care m-au convins (pana la urma) ca nu este nicio problema si ca
" se mai aude si la alte masini (Logan , Renault , VW , etc.)
la fel ". Mdeah ...
Intre timp , tot la ei , am schimbat si antigelul (aveam G11 si am pus G12) . Credeti ca au spalat radiatorul de reziduurile si resturile antigelului G11 , pentru a nu se amesteca cu cel nou si a creea diverse reactii chimice daunatoare
carutei (asa cum ar fi fost normal) ??? Neaaah, nicidecum . Au dat drumul la antigelul vechi intr-o galeata , au lasat 2 minute sa se scurga si apoi au pus antigelul cel nou . Nici macar nu au deschis "
caloriferele", cu motorul pornit , dupa schimbul antigelului .
Astazi de dimineata, am fost din nou la
mesterii lui peste prajit , deoarece
scartaitul acela metalic(cand dai pedala de frana) a devenit extrem de stresant. Mi-au desfacut rotile pe spate ... Au desfacut sistemul de franare ... M-au convins sa cumpar
un spray de vreo 40 RON, de la ei din magazin(cu o
vaselina speciala care rezista la nu stiu ce temperaturi vulcanice) ... Au uns pe acolo ... Mi-au luat iar
o carca de bani pe manopera ... Nu mai scartaia. Nici nu am plecat bine de la service ca , dorind sa parchez masina , am constatat ca
nu mai pot ridica frana de mana . Hmmmmmm. Dai fuga inapoi la
service si afla ca
profesionistul Eka Trust , isi bagase nasucul la
reglajul franei de mana (uitand ca masina isi face automat aceste reglaje ) si bramburise frana . Urca din nou caruta pe elevator , desfa-i rotile , scoate un prezon si regleaza la loc ce gresise netotul .
Acum merge frana de mana ... insaaaaaa, in seara aceasta , SCARTAIALA A REVENIT LA FEL DE ENERVANTA SI APASATOARE .
Deci pe ce am dat eu acei bani astazi incompetentilor de la EKA TRUST ???
Sa continuam ...
In urma cu trei saptamani , intr-o sambata, m-am dus la ei sa-mi schimb bujiile . De ce ? Pentru ca se auzeau niste detonari / rateuri pe la esapare, la relanti sau cand acelerai si ridicai brusc piciorul de pe aceleratie .
Mesterul
Eka Trust ,
Nea Petre (
'al mai incompetent de acolo) , mi-a schimbat
bujiile , mi-a
reglat avansul . Alti bani alta distractie . Seara am plecat pana la Ikea . Eeehhhhhh , sa vedeti
minunea minunilor .
Datorita avansului reglat de Nea Petre de la Eka Trust Ploiesti, Ploiesti-Baneasa si inapoi , am consumat benzina cat consumasem (cu cateva zile in urma) de la Ploiesti la Poiana Brasov si inapoi (+ceva ture prin Brasov) - fara nicio exagerare. Tot drumul pana la Baneasa si inapoi , caruta mea a facut precum tractorul , a tremurat din toate balamalele si tragea la drum de parca era o baba la menopauza, obosita si cu curul mare (motor de 1.6 benzina) . Imediat, la inceputul saptamanii ce a urmat , m-am prezentat din nou la
vre'nicii meseriasi de la Eka Trust Ploiesti .
Nea Petre meseriasul se facea ca nu ma vede .
Am dat peste un alt
mecanic ,
aparent mai rasarit (Catalin - un tip tinerel, micut , cu ochelari ) . Si-a bagat el repede nasucul si
mi-a reglat la loc avansul . Rateurile pe spate, la relanti, se auzeau in continuare. Mi-a recomandat sa schimb si
fisele bujiilor . Am schimbat si fisele (nu va ganditi ca sunt la preturi de Dacia 1300 ) - cumparate tot de la magazinul
Eka Trust Ploiesti . La fel ... Apoi mi-a recomandat sa schimb o
flansa de legatura , de
deasupra blocului motor . Am facut comanda , tot la
Eka Trust Ploiesti (au si magazin).
A doua zi m-am dus sa schimb respectiva
flansa . Alte
sute de lei (noi) si alta distractie .
Detonarile persistau ...
M-au pus sa comand si un
racord flexibil pentru toba . L-am comandat si pe acela (la
magazinul Eka Trust) . Cand au adus racordul , au constatat ca incompetenta de la calculator comandase un racord prea mare . Pana la urma mi-au adus unul care s-a potrivit , dar nu va ganditi ca acesta a fost pe
dimensiunile originalului . Acesta era mai mic decat originalul. Mdeah ...
Daca tot au schimbat
racordul , mi-au schimbat si
cupla de tobe (parca asa se numea) - tot de la ei am cumparat-o .
Daca tot au schimbat atatea ,
hai sa schimbam si toba de mijloc ... Ehehe , nici asta nu s-a potrivit din prima. Un oarecare Cristi (care se ocupa de comenzi) , mi-a adus
toba pentru alt tip de
caruta nhamtzeasca . A trebuit sa astept sa imi aduca alta .
Sa va mai zic ca , la finalul montajului , a trebuit sa constat ca
nu le etansasera cum trebuie (pe sistemul "Las-o ba , ca merge asa !") si ca rasuflau pe la imbinari ??? Nu va mai zic . Va zic doar ca, dupa toate
investitiile recomandate de catre
mesterii Eka Trust,
rateurile nu disparusera.
Mdaaaa ... Ajung seara acasa , las motorul la relanti, ridic capota
carutei nervos si aud un "
fasssssss " . Dupa vreo 20 minute am gasit SINGUR buba.
Furtunasul de la vacuum era scos de la locul lui. L-am pus la loc si , UIMITOR , mersul motorului si-a recapatat rotunjimea , iar detonarile/rateurile de pe esapare au disparut.
Astfel ,
competenta mecanicilor EKA TRUST PLOIESTI , m-a dat pe spate.
Astazi , cand am fost sa le bat obrazul (apropo de furtunas) si
sa imi remedieze scartaitul metalic de la sabotii de frana, m-a mancat in cur sa ii intreb
cat costa o umplere completa cu azot (la toate patru rotile si la rezerva) . Mi-au spus , ranjind , ca este din partea casei ...
Nici macar atat nu stiu (sau nu vor) sa faca ca la carte. Ei doar au dat drumul la aerul din roti , apoi au bagat azot (oare) si mi-au pus capacele verzi.
Eu stiam ca
roata ,
daca are aer si vrei sa o treci pe azot,
trebuie golita prin absorbtie si abia apoi umpluta cu azot (ca sa fie treaba ok) .
SFATUL MEU ???
- DACA VRETI SA AVETI SIGURANTA PE SOSELE , NU APELATI LA EKA TRUST PLOIESTI !
- DACA VRETI SA NU RAMANETI SI CU PIESE DE REZERVA , NU APELATI LA EKA TRUST PLOIESTI !
- DACA VRETI CALITATE , NU APELATI LA EKA TRUST PLOIESTI !
- DACA VRETI PROFESIONALISM , NU APELATI LA EKA TRUST PLOIESTI !
- DACA VRETI SERIOZITATE , NU APELATI LA EKA TRUST PLOIESTI !
- DACA VRETI MECANICI PREGATITI , NU APELATI LA EKA TRUST PLOIESTI !
Si uite asa au trecut trei saptamani de vis , petrecute alaturi de
Eka Trust Ploiesti .
INCOMPETENTILOR !
SA LE FAC ... SAU SA NU LE FAC ... O SURPRIZA CONSTAND DINTR-UN BUCHET DE PLANGERI (PE LA CEI ABILITATI SA SE OCUPE DE ASTFEL DE SITUATII) ?!?!
__________
LATER EDIT:
Vezi si continuarea aventurii ! Click pe LINK - EKA TRUST PLOIESTI - La pomul laudat ... (2) !