26 feb. 2024

Cainii mei si imbecilii .



Stupid people ...

De peste 20 de ani, de cand am crescut caini in casa, am ramas permanent cu o problema de logica nelamurita.

De cate ori am scos cainele la plimbare (indiferent ca vorbim despre Anna sau despre Eva), atunci cand am intalnit oameni fricosi majoritatea dintre ei s-au dovedit a fi si prosti.

De ce spun asta?
Pentru ca majoritatea au tendinta sa se fereasca sau sa te ocoleasca, exact pe partea pe care tii cainele.
Mai exact... Cand te intalnesti cu un astfel de fricos/cu o astfel de fricoasa venind din partea opusa, pe trotuar, normal tii cainele in lesa din scurt si din comenzi (pe partea opusa strazii , pe partea cu gardul). Logica instinctului de conservare, ar trebui sa le dicteze IMBECILILOR ca trebuie sa te ocoleasca prin partea pe unde NU EXISTA CAINE , adica sa treaca pe langa tine prin dreapta ta (daca tu tii cainele in stanga).

Eu, intr-o astfel de situatie, am mutat intotdeauna cainele intre mine si gard/zid/boscheti, tocmai pentru a avea mai mult control asupra lui si a le oferi fricosilor libertate si relaxare de trecere la punctul de intalnire.

De ce prostalaii au tot timpul tendinta de a trece pe langa tine pe partea pe care tii cainele???

Mda....

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: