3 iun. 2023

SCOALA ASTAZI. SCOALA IERI.



      Bre, nu stiu cum sa va spun ... insa eu am fost un copil problema in scoală. Atât in clasele primare, cât si in cele gimnaziale si in liceu.
De nenumarate ori am avut nota scazuta la purtare, am fost dat afară de la ore, am fost mustrat in fata clasei, etc.

Aveam vreo 3 carnete de note diferite ...

Făceam bășcălie la unele ore, eram obraznic, luam atitudine atunci când ceva mi se părea că nu este ok la profesori, samd

Undeva prin clasele primare am stropit-o pe profa de desen cu paharul cu apa colorată ("accidental" :) ) .

In liceu , pe la laboratoarele de chimie sau in PetroBrazi (cand faceam practica) mă mai jucam cu combinatii ciudate de substante si acizi ...

Insă niciodată nu am indraznit să ridic mâna la vreun profesor. NICIODATA! Si nici prin gand nu mi-a trecut vreodata asa ceva.

Cât despre fumat (tutun, nu droguri cum fac astia astazi) ... nici nu indrazneam sa pun mana pe tigara.

     De cateva ori, in liceu, cand am chiulit (nu prea chiuleam) cu un coleg, am incercat sa ma prostesc si sa fumez (Kent lung parca) in afara liceului. Dar nu prea le aveam eu.

       Cu toate ca, inca de prin clasa a 8-a am purtat "șuriu" asupra mea, la scoala. In liceu aveam deja asupra mea atât "folder" cât și ditamai obiectul de tip "bushcraft" in "ghiozdan" , nu m-am gandit vreodata si nici nu am indraznit vreodata sa imi amenint vreun profesor. Indiferent cat de antipatici imi erau unii. In facultate deja luasem "frica" de a mai purta asa ceva asupra mea, tinand cont de experientele de viata avute in adolescenta si de constientizarea a ceea ce poti face cu asemenea obiecte atunci cand le ai asupra ta .

Prima data cand am facut o belea, a fost in clasa a 8-a, intr-un liceu de prestigiu din Ploiesti (unde ma transferasera ai mei , pentru a invata carte cu profesori mai buni :)))) ) . Mi-am lasat un coleg mutilat pe viata ( ma rog, cu o cicatrice pe obraz , destul de lunga si adanca).


CONCLUZIE?

Cu toate ca am fost ce am fost si am facut ce am facut , ca elev/student ... eu am fost doar un biet mascarici IN COMPARATIE CU ELEVII/STUDENTII DIN ZIUA DE ASTAZI si CU CEEA CE FAC EI LA CURSURI/ORE . ZAU! Astia din zilele noastre sunt horor.
 MAJORITATEA . Vai de noi!

***

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: