29 mai 2023

Imi doresc sa pot sa beau precum un betiv notoriu.



       Mi-as dori să pot să beau , să beau până găsesc acea liniște a betivului ce zace indiferent si cu ganduri paralizate, să imi beau mințile ...
Nu pot.

In ultimii ani, din preumblarile mele, am adunat o intreagă "colectie" de licori care ar putea tine pe matoleala un grup de betivi timp de cel putin cateva saptamani .
Ei bine ... Nu pot să beau.

Nu am fost niciodată prieten mare cu alcoolul. Nu cred că sunt mulți cei care pot spune că m-au văzut vreodată băut. De venit pe branci acasă niciodată nu a fost cazul. Insă acum nu pot nici să mă ating de alcool. Cu toate că imi doresc să o pot face...

Palinca de Bihor(de prune, de mere), palinca de Bistrita (de prune), palinca de Zalau(de prune), horinca de Maramures (de mere, de pere, de gutui, de cirese, de prune, de caise), palinca de Alba (Apuseni), lichioruri diverse (ce au la baza tot palinca naturala), tuica munteneasca productie proprie (de pruna grasa), vodca de la mama ei din Rusia, licori europene, licori asiatice, licori din America Latina, etc. etc. etc.

NU POT! NU INTRA. 'TU-i MAMA EI DE VIAȚĂ!


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: