15 iun. 2022

Abonament gratuit la NETFLIX.

     Si daca mi-ar da gratuit abonament la Netflix (pe o anumita perioada) , tot nu m-as reabona.
Asa m-au agatat si prima oara. Am avut un an gratuit de Netflix la abonament Premium. Apoi am ramas tot la acel tip de abonament inca aproape 2 ani. Aprox 60 lei/luna , platiti aiurea doi ani. 
Nu cred ca am vazut 20 filme si seriale insumate in toti acesti ani.

Am renuntat de cateva luni la abonament si acum ma simt precum la intalnirea de la Alcoolicii Anonimi. :)))))))) 
A fost cel mai de rahat abonament pe care l-am avut vreodata.


Da. Acum am abonament Amazon PrimeVideo (14 lei/luna) si abonament Disney+ (30  lei/luna) . 45 lei/luna in total. Si imi mai raman si bani de cheltuiala. :))))))) 

Dupa deja 2 saptamani de PrimeVideo am aprox. 5 filme vazute cap coada si primul sezon dintr-un serial. 
Dupa primele 24 ore de Disney+ , deja am vazut primele 5 episoade din OBI-WAN si cateva desene cu Donald , Mikey , Goofy (pentru prunc) .... 

  • De ce PrimeVideo ? Pentru franciza "Walking Dead" si alte cateva seriale ce se gasesc exclusiv pe Amazon Prime.

  • De ce Disney+ ? Pentru franciza "Star Wars". Pentru franciza "Alien". Pentru clasicele Disney. SAMD

Bun, bun!

Tampim poporu cu televizoru'! Parca așa era , nu?





0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: