11 apr. 2022

Statul Roman - CEL MAI MARE TALHAR ?!



Am inceput bine săptămâna...

In ultimele două ore am făcut așa:

- Am plătit impozitele (apartament si mașină) .
- Am plătit facturile la curent (casă si apartament, la apartament fiind enormă).
- Am plătit factura la gaze (conform consum centrală apartament).
- Am plătit Digi Mobil si Digi TV.
- Am plătit factura fbk.

       Iar, in acest moment, doamna mea, se află pe scaunul stomatologului ("crecă" a ajuns deja la a 6-a sedință) pentru alti doi pivoti. Si mai e drum lung până la finalizarea lucrării . Intâi trebuie pusă cea provizorie.

+ că mai avem de plătit săptămâna aceasta factura Vodafone Mobil, factura Vodafone Fix si TV (fostul UPC), impozitul rural, asigurări casă si apartament, impozit firmă, factura gunoi rural (pe un an in avans) si alte câteva.

Ce viață frumoasă de fraier cinstit...


Slava Ucraina? Ha?
Sictir!

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: