25 mar. 2022

Refugiatii ucraineni se ucid intre ei si nimeni nu face nimic.



Refugiatii ucraineni care au ajuns in Romania sunt dintre cei bogati si (cativa) dintre cei de nivel mediu. Foarte putini din categoria ucrainenilor săraci si-au permis să fugă, să se refugieze peste granite.

Cei bogati au trecut granitele luand cu ei de la sute de mii de euro/dolari până la miloane (zeci de milioane) de euro/dolari. Totul cash.
Nu intreb acum de unde toti acei bani cash ... Nu asta doresc să discut.

Ceea ce mă intrigă este faptul că ni se cere nouă, celor mai amărâți si săraci din zona aceasta a Europei, să fim empatici ... să donăm ... să pompăm bani pentru a-i ajuta pe refugiatii ucraineni. In timp ce EI NU EMPATIZEAZĂ INTRE EI , NU SE AJUTĂ INTRE EI.

De ce ucrainenii care au luat cu ei foarte multi bani cash nu ii ajută pe cei mai săraci? DE CE NU SE AJUTĂ EI PE EI?
Procentul celor FOARTE BOGATI care au fugit din Ucraina este foarte mare.
Intreb si eu, precum un biet naiv ....

Post Scriptum:

Refugiații ucraineni care doresc sa se stabilească la noi in tara primesc pământ, casă și un venit lunar substanțial ... Cică pentru repopularea satelor românești.
Băăăă! La noi in țară!
Știrea este reală, nu sunt baliverne .
In jud. Alba , in Botoșani, in Salaj, in Bihor, in Suceava , etc.
Unii deja s-au mutat.

Pai eu nu am nicio proprietate, in afara unui loc la cimitir (unde este mama înhumată). Mie de ce nu îmi dă nimeni gratuit casă și pământ?

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: