16 mar. 2019

PH.(..).KRI


PH.(..).KRI

      La 99,99 % dintre loviturile, ștersăturile și zgârieturile ce există pe căruța-mi personală ... nu port nicio vină. Și sunt destule. De aceea am ales sa nu imi mai revopsesc autoturismul personal si să nu ma mai consum la zgarieturile ce apar peste noapte . Mai ales că am un auto destul de vechi (intretinut , dar vechi) si că intr-un oraș de mocofani , este imposibil să il păstrezi intact si cu vopseaua lucioasă .
    Majoritatea sunt produse în locurile pe unde am avut-o parcată (in Ploiesti sau in afara Ploieștiului).
60% din aceste "avarii" s-au produs in locurile de parcare de la domiciliu, vina aparținând vecinilor mei imbecili , mocofani și țărani de oraș. Unul cu carligul de remorcă , altul cu ușa , celălalt cu bara din spate, șamd

     Ieri , unul dintre vecini ,  mi-a șters bara față (pe partea dreaptă) , eu fiind parcat la trotuar , paralel , pe partea stangă. Aseară când a parcat în fața mea (15.03.2019), a comis-o. Un mocofan (nou mutat in bloc) care nu știe să parcheze lateral cu spatele (intre doua autoturisme). El, aproape întotdeauna, încearcă să intre cu fața la o astfel de parcare.
Aseară , intre mine și cel din fața mea , rămăsese loc de un autoturism și jumătate . Atât lăsase cel din față, eu fiind primul din coloana de autoturisme parcate lateral la trotuar, conform locurilor de parcare.
Când a venit mocofanul acasă, avea loc căcălău să parcheze . Chiar și intrând cu fața, așa cum "îi place" lui... Nu știu cum a reușit , insă dimineață am găsit vopseaua lui gri pe colțul din dreapta fata a autoturismului meu. M-a sters cu partea din spate stanga a autoturismului pe care il detine . Se vedea clar urma stersăturii .
Nici macar nu a avut bunul simt de a veni să își ceară scuze sau sa spună ceva.
Nu este cine știe ce zgârietură , însă m-am săturat de țărănoi, de retarzi, de mocofani și de prostălăi care nu sunt in stare nici macar o parcare corectă să facă. Mi-e scarbă .

  Nu m-am dus să ii ciocăn la ușă pentru a nu mă enerva mai tare și pentru ca situația să nu escaladeze de la o zgarietură .
Imi asum faptul că sunt nevricos si coleric , iar discuția cu un astfel de individ risca să mă calce pe bătături mai mult decat este cazul ... Sunt sătul de mocofani . Prefer să mă descarc in scris.

PH.(..).KRI

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: