12 dec. 2018

Despre medicii veterinari - oameni rari .



[app de fotografia de mai sus]

     Nu stiu câți s-ar deranja cu adevărat in noaptea de Crăciun sau de Anul Nou ... Sau mai bine zis , nu stiu câți s-ar deranja cu adevărat fără a-ți jupui pielea de pe tine și a te lăsa cu alizeul sufland prin buzunare .

  • Insă , cunosc un singur medic veterinar care, cu cativa ani in urmă, a lăsat petrecerea organizata cu ocazia unei aniversări in familie , a fugit din local și a venit la ora 22:00 să o opereze urgent pe Anna de piometru ...
  • Același medic , anul trecut (2017 - 2018), fix in noaptea de Anul Nou , la ora 1:00 AM , iesea in mijlocul străzii , undeva in zona de Nord a Ploiestiului , nu pentru a sărbătorii ci pentru a ne iesi in intampinare si a-i face tratament de urgentă motănelului Oreo ... 
  • Același medic , de câte ori a fost nevoie , a venit sau a rămas peste program pentru urgențe . Fără tarife speciale de "jupuiure" a clientului , fără comentarii . Cu toate ca este om si munceste până la epuizare.
  • Același medic iși punea și iși pune ceasul să sune noaptea (uneori chiar din oră in oră) pentru a face tratamentele necuvântătoarelor pe care le are in grijă . Ba chiar se deplasează noaptea să le facă tratamentele și celor internate la cabinet și care au tratamente la 3 ore sau la 6 ore .

        Păcat că are un suflet mult prea bun in raport cu cei ce roiesc in jurul lui și care , nu de putine ori , au profitat la maxim de acest aspect și de increderea lui !

Indiferent de starile prin care am trecut si de unele probleme pe care le-am avut, este singurul medic veterinar in care am incredere și voi avea mereu. In nimeni altcineva nu am increderea pe care o am in el si in sotia dumnealui (o doamna doctor cu un suflet enorm si la fel de profesionista) .
Ce bine ar fi fost să fie astfel de medici si in sistemul medical uman !

Multumesc , Cătălin Popescu !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: