27 oct. 2018

Anul acesta ...



Anul acesta a fost unul foarte greu si obositor (si inca nu s-a terminat) .

Anul acesta cu toate ca am realizat multe , am si pierdut multe ...


Anul acesta m-a durut .

Anul acesta am albit la propriu (in barba si la tample) .

Anul acesta am fost de multe ori pe punctul de a ceda si a renunta la tot .

Anul acesta am simtit ura , invidia si rautatea din partea persoanelor la care m-as fi asteptat cel mai putin. Si asta doar pentru ca am reusit sa fac o jumatate de pas inainte , acolo unde toti si-ar fi dorit sa ma vada esuand . (Nu stiu daca are vreo relevanta , insa toti acestia sunt ortodocsi practicanti si majoritatea sunt falosi pupatori de icoane si laudarosi mergatori la biserica) .

Anul acesta am vazut altruism , simpatie si sprijin la persoanele la care nu m-as fi asteptat niciodata sa vad asta . Chestiune care m-a lasat fara cuvinte.

Anul acesta am simtit minciuna, rautatea , neputinta din partea celor pe care ii consideram apropiati .

Anul acesta am triplat volumul de munca depusa pentru a reusi sa supravietuim intr-o astfel de tara (populata majoritar de hiene, de mizerii umane si de prosti) .

Anul acesta am (re)invatat ca doar necuvantatoarele iti sunt cei mai buni prieteni. FIe ele de pe strada (ale nimanui) sau cele de langa tine . Chiar si atunci cand te musca , iti sunt prietene (Asa este Roza & Bianca ?! ) :)

.............................................
Anul acesta a fost unul foarte greu si obositor (SI INCA NU S-A TERMINAT) .



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: