27 apr. 2018

EMag si Flanco se tin de sarlatanii si tepe (episodul 1) .



     Tocmai mi-am luat o mare teapa de la #FLANCO via #EMAG.
Flanco vinde prin EMag un model de televizor si livreaza cu totul alt model , mult sub specificatiile din oferta ....

Am comandat pentru bucatarie Televizor LED Orion, 81 cm, 32OR17RDL, HD... Si mi-a fost livrat Orion T32DLE.
#Flanco vinde prin #EMag un model de televizor si livreaza cu totul alt model, de o calitate mult sub specificatiile din oferta.
In oferta se vinde un HD model 32OR17RDL si ei livreaza un HD Ready model T32DLE.
Cei de la Flanco sustin ca modelul de pe EMAG nu exista in baza lor de date. Asta cu toate ca modelul din oferta Emag exista in vanzare si la Selgros.
In plus, in oferta se prezinta un televizor ORION, iar cel primit este un Orion 1913. Pana si sigla difera de cel din oferta si din magazinele serioase.
Am sunat la Flanco Bucuresti, Flanco Ploiesti si la EMag. De asemenea am inregistrat convorbirile telefonice. Arunca vina unii pe ceilalti.

Am facut scris catre ANPC si Politie. Este inadmisibil.
Revin cu un alt articol, poze si inregistrari telefonice .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: