6 oct. 2017

Ţăranul coclit de Buzău revine ... :)))


      Prin luna martie 2015 , un ţăran coclit şi mocofan m-a păgubit cu un articol de blog .
Soţia mocofanului (pe atunci doar concubină) parcase o chichineaţă de autoturism ca pe tarla .
Evident, i-am tras-o în poze şi în litere pe hârtie .
La autoturism mă refer ...
Povestea pe larg aici : LINK .
  După întâmplare, am uitat repede de mocofan și l-am ignorat de fiecare dată când aş fi avut ocazia să îi aduc aminte cât este de țărănete şi de târtan . Mai ales că mă evita și se făcea dispărut de fiecare dată când mă vedea.

Viața este frumoasă . Asemenea și libertatea pe care ți-o oferă viața trăită frumos. Chiar dacă uneori îmi mai ies din pepeni , încerc ca de fiecare dată să mă calmez aducându-mi aminte de consecinţele greşelilor trecutului ... 

  Astăzi am dat share unei glume care circula acum câțiva ani pe feisbuci . Aceea cu link-ul care îl duce pe curios/curioasă chiar spre propriul profil fără să își dea seama de asta imediat (mai ales dacă se găsește vreun mocofan să dea click) .
Țărănetele de BZ tocmai s-a dat de gol că, de peste doi ani, îmi urmărește postările cu un deosebit de mare interes (vezi printscreen), dând click pe acel link și mușcând urât de tot ... :))))))))))))))))))))))))))))))))) Cum mi-am dat seama de asta?  Am găsit un request în messenger spam de la domnia sa Prostea Voinicul . Evident , probabil că atunci când s-a prins cât e de imbecil , m-a blocat . Eu unul nu pot comunica cu dânsul în mediul virtual .
Mă întreb de ce a apelat la feisbuci și nu m-a abordat direct , prin telefon sau la interfonul scării de bloc ?!?!

Oare ce ar trebui să îl întreb eu mâine sau poimâine când voi da ochii cu dumnealui ? Oare ce ?
Să îl întreb despre IQ-ul lui de buzoian ? Să îl întreb despre vitejie și imbecilitate ? Să îl întreb de ce este atat de mocofan, de oaie , de ranchiunos ?
Încă nu m-am hotărât . Probabil, mă voi hotărâ atunci , pe moment ...

... Poate totuşi , ruşinat, îşi va cere scuze  . Asta dacă are vreo fărâmă de creier rămasă prin cutia craniană.

***

mocofan




0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: