28 oct. 2017

Să ne căcăm în gura lor ? Pai DESIGUR !!!


     Sa te caci in gura cui a gândit afișarea codurilor de clienți (pe contul online) ai RCS RDS ...
Am factura electronica activă, deci nu primesc factura acasă. În contul online , codul de client apare din 7 cifre.
Astăzi am platit la un paypoint zone dintr-un PetShop . Deoarece în acel moment nu funcționa descărcarea facturii în deșteptofon, m-am logat în contul Digi și i-am dat duducii vânzătoare codul de client . 7 cifre. Tuta de la magazinul cu paypoint nu avea habar ce cifra trebuie pusă în fața codului de client din contul online (aparatul paypoint cere musai 8 cifre).
Așa că a pus cifra 1 , ca la UPC ...
Și apoi stai , neicusorule, la telefoane ... de vorbă cu roboții de la RDS si dela PayPoint.
PuMa me !
România... RDS online..... PayPoint ... CACA !!!!

Desigur... și în gura celor de la PayPoint te poți căca lejer.
Am sunat la ei (la recomandarea celor de la RDS) , deoarece duduca de la magazin refuza să anuleze încasarea eronată. Gagica de la "rel.cl." m-a luat cu prosteală despre cum că trebuie să îi trimit ei o copie după buletinul meu și o poza cu chitanța/bonul s.a.m.d. Apoi să aștept până Luni. Bla , bla , bla.
Când i-am zis că eu nu îi trimit așa ceva (copie după buletinul meu) , mi-a cerut o adresă de email pentru a-mi trimite un formular de anulare și alte bla bla-uri (motivând că salariata magazinului cu paypoint nu are adresă de email)... Susținândcă trebuie să anulez eu chitanța , să completez nu știu ce formular pe care să i-l scanez și să i-l trimit tot ei.
I-am zis că sunt de acord , dar că voi sesiza ANPC și că voi publica online înregistrările convorbirilor telefonice. Atunci s-a sucit și mi-a cerut vânzătoarea la telefon (vânzătoare care, teoretic, ar fi trebuit să fie instruită, nu tută și habarnistă). Ele știu ce au discutat apoi. Imediat mi-au returnat banii și s-a încheiat circul.
Dubios ? Evident !
Deci se putea și fără circ ... Nu?

#paypoint
#rcs
#rds
#rcsrds
#digimobil
#digitv

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: