8 iul. 2016

CIMITIRUL MIHAI BRAVU si SGU PLOIESTI - sezonul 2016 . Aventura continua .



 Dupa doi ani de lupta , plangeri penale , sesizari la Prefectura , la IGP si chiar petitie catre cabinetul Primului Ministru , reusisem sa linistesc apele in ceea ce priveste furturile de prin cimitirele din Ploiesti.
Dar ce-i frumos nu dureaza mult. Vreo doi ani a fost liniste , iar furturile s-au rarit .
Saptamana aceasta au reaparut hotii .
Dupa doi ani de liniste...reincepem aventura si vanatoarea de hoti in cimitirul Mihai Bravu Ploiesti...
Reincepem razboiul cu SGU Ploiesti si cu cocota masculina Donald Nicolae (cel mai incompetent director din intreg Ploiestiul ).



De mai bine de sase ani , saptamanal ma duc la mormantul mamei mele . Nu conteaza de ce ... Conteaza ca ma duc .
Saptamanal ingrijesc acel mormant.
In urma cu o luna si jumatate am cumparat si am dus acolo doua ghivece mari agatatoare . Ghivece cu petunii de un rosu aprins .
In ultimele trei zile au fost furate. Ceea ce nu stiu hotii este faptul ca acele ghivece sunt marcate si nu au cum sa stearga marcajul si semnatura mea dupa ele. Le voi cauta tot cimitirul , mormant cu mormant.  
A se intelege ! Ghivecele furate nu au iesit din cimitir . Am aceasta certitudine. Au fost luate de catre femeile care ingrijesc mormintele contracost si puse la alte morminte.
Le voi cauta in draci zilele acestea. Poate le gasesc. Astfel voi reusi sa aflu si hotul/hoata . Promit sa ii rup manutele si gurita (evident, imi asum consecintele legale ale faptelor mele) !

De fiecare data cand merg acolo fac poze cu ceea ce fac si ceea ce las in urma mea .


Astazi am fost sa iau alte ghivece in locul celor ce au fost furate in‪ cimitirul Mihai Bravu‬ din ‪Ploiesti‬ .

Acestea sunt florile pe care
le-am pus astazi ,
in locul celor furate.
Petunii grena.
Florile atarnate in spate sunt cele ce au furate .


Florile puse in locul celor furate.


Ghivecele cu flori rosii , din spate , sunt cele ce au fost furate.

Asa am gasit astazi ...


Fie ca cel/cea care a pus mana sa fure din cimitir sa ajunga sa isi vada copiii (si tot ce are el/ea mai drag in casa) morti in chinurile in care s-a stins mama mea . Sa putrezeasca de vii , sa-si vomite ficatul si matele pe gura si sa moara in cele mai groaznice chinuri !
Valabil si pentru Donald Nicolae si a lui familie ...















0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: