18 iun. 2016

ROMANI VREDNICI si VIATA LA BLOC .



Weekend...
Se presupune ca oamenii , in weekend, se odihnesc si se relaxeaza.
La noi in bloc NU !
La noi se renoveaza. Inca de la 6:30 - 7:00 AM .
De vreo doi ani tot asa o tinem. Termina unul si incepe altul. Cand nu da gauri in pereti , sparge gresia si faianta veche . Daca nu sparge gresia si faianta veche , atunci se apuca de taiat cu polizorul. S.A.M.D.
Nici nu zici ca-i bloc de locuinte. Parca ar fi PARC INDUSTRIAL sau HALA DE CAZANGERIE.
Buai nene...si eu am renovat de curand si inca mai am de renovat prin apartament , insa nu in weekenduri si nu in orele de liniste din timpul saptamanii.
Las-o-n pula mea de vre'nicie !
Dragi vecini, sper sa nu aveti parte sa va bucurati de investitie ! Sa va ajute Zamolxe / Allah / Yehova/ Universul sa ajungeti in foame, sa va moara copiii de TBC si buba neagra , sa va loveasca cea mai grea si amara napasta ! M-am saturat de voi .


Care mai face mizerii din astea in weekend-uri si in timpul orelor de odihna , sa moara mancat de psoriazis si blenoragie , dar inainte sa se chinuie de hemoroizi , furunculi si HIV ! Sa va moara copiii si tot ceea ce aveti voi mai drag , voua celor nesimtiti si celor carora nu va pasa de normele minime ale bunul simt !


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: