20 iun. 2016

Accesul cu cainele pe plajele turistice ale litoralului romanesc . Lamuriri pentru sezonul 2016 .



      Mai mocoflenderilor proprietari de caini , terminati cu vaitatul in genul aventurii drobului de sare din "Prostia Omeneasca" !
In lipsa de subiecte, presa (scrisa si tv) a facut putina valva in legatura cu interzicerea accesului cainilor pe plajele turistice de pe litoralul romanesc si voi ati pus repede botul ?

Documentati-va putin inainte !
Si-a luat careva amenda pana acum , daca a respectat un minim de bun simt si nu a deranjat pe cei din jur atunci cand se afla la plaja ?
Daca esti pe plaja privata/platita si ti se permite accesul cu cainele , nu vad unde ar fi problema ...
Eu , de vreo cativa ani , merg cu catelusa undeva in zona Bellona - Eforie Nord. Nu am intampinat niciodata piedici sau sanctiuni. Insa am pungute tot timpul , catelusa poarta botnita metalica (mai putin cand este in apa) si nu umbla libera de capul ei . O tin pe plaja doar dimineata si seara.
Btw, eu chiar am o catelusa destul de agresiva la om (fiind dresata in aceasta directie) . Insa stiu sa o stapanesc atunci cand este cazul , dresajul ei fiind unul profi.

Legea respectiva nu este aparuta anul acesta ci este mai veche (OUG nr. 19/2006). Doar ca , pe forumurile de profil si pe la televiziuni, recent, s-a facut putina valva in aceasta privinta. Atat. Nu va mai panicati !

Ah , totusi nu uitati ! Proprietarii de caini cu potential agresiv (Pitt, Amstaff, Boerboel, Cane Corso si toti cei prevazuti in legea speciala ce ii enumera) se supun unor prevederi legale speciale ce nu ar trebui ignorate ! Luati-va masurile cerute de lege !

P.S.:

De maidanezii care umbla liberi pe plajele litoralului romanesc nu se mai vaita nimeni !
Despre nesimtitii (90% dintre turisti) care se pisa/caca in apa , iar nu mai zice nimeni nimic ! Mi se par mai scarbosi decat propriul meu caine , dupa care eu strang intotdeauna.
Ce sa mai vorbim despre cei care vin cu plozii la plaja si ii pun sa se cace/pise langa tine si apoi astupa cu nisip ....


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: