14 mai 2016

TAXI INDEX Ploiesti ( PH10XJL ) - un sofer mizerabil



‪‎TAXI‬ ‪‎INDEX‬ ‪PLOIESTI‬

PH10XJL

Intersectia de la Posta Mare - Ploiesti.
Ma indreptam dinspre Cinema Patria in directia Tribunal-Procuratura .
Eu incadrat normal pe banda pentru la stanga (in intersectie) .
Siii.... apare nenea taximetristul "croncan" ( avea si client in masina) , in viteza, prin dreapta, facand stanga de pe banda pentru inainte (fara a semnaliza macar).... impingandu-ma pe contrasens.
Apoi , revoltat ca am indraznit sa il claxonez , imi taie calea si imi pune frana in fata (de doua ori) .
Nu mai punem la socoteala faptul ca circula pe doua benzi si ca la semafor (cel de la patiseria GiGi) a mers inainte de pe banda pentru la dreapta .
Dupa ce am ajuns in paralel cu el ... s-a calmat instant .





P.S.:
‪‎INDEX PLOIESTI‬ TAXI , dincolo de faptul ca nu au niciodata bani sa dea restul , au cel mai mare numar de soferi dobitoci .
Incep sa cred ca toti "minoritarii" de la fosta firma Moltobella (aka Moltociorela) au trecut la Index .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: