14 apr. 2016

AM DE RECUPERAT BANI DE LA ANAF .



Deci ... aveam de recuperat bani de la ANAF din impozitele de anul trecut.
In urma cu 30 zile am facut o cerere pentru regularizare-compensare de pe 2015 pe 2016 .
IMBECILII DE LA ANAF , vin acum si imi spun ca trebuie sa fac o alta cerere , deoarece in urma cererii facute mi-au regularizat-compensat cu un rest de 16 RON ramasi din 2014 . Asta cu toate ca eu scrisesem negru pe alb " BANII RAMASI IN URMA CONTRIBUTIILOR PE ANUL 2015 SA FIE FOLOSITI LA COMPENSAREA - REGULARIZAREA IMPOZITULUI AFERENT ANULUI FISCAL 2016 " .
Acum ei vin si imi spun ca eu trebuie oricum sa platesc integral tot impozitul pe acest an (2016) , conform cu declaratia estimativa facuta. Impozit pe care il datorez ca persoana juridica, chiar daca eu am bani de luat de la ei  . Abia apoi sa fac cerere pentru recuperarea banilor ramasi la ei din 2015 . Motivarea lor a fost ca procesarea cererii respective poate dura intre 2 si 3 luni ... Asa ca mai bine sa platesc pentru anul in curs si apoi sa ma milogesc de ei sa-mi returneze banii de anul trecut.
Astia sunt tampiti ? Alooo ....
Nu ma deranjeaza suma , ci drumurile pe care ei ma obliga sa le fac cu jalba-n protap . Ma simt umilit , injosit , tavalit , jignit .

MUIE ROMANIA ! MUIE ANAF !


Si uite asa te face STATUL ROMAN sa regreti ca esti corect si cinstit ! Asa te provoaca STATUL ROMAN sa te gandesti ca mai bine ti-ai fi desfasurat activitatea LA NEGRU si FARA ATATEA BATAI DE CAP , fiind obligat sa faci slalom printre niste FUNCTIONARI NESIMTITI si INCOMPETENTI CARE FREACA DUDA LA ZECI DE GHISEE SI PRIN SUTE DE BIROURI.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: