9 ian. 2016

Baba care-mi violeaza corespondenta.



     La parterul blocului unde domiciliez locuieste o baba .
Este nesimtita , betiva si nu am "glume" cu ea. E o fosta "camatareasa" (da , dadea bani cu camata) si o spargatoare de familii.
Este o paria . Nu o baga nimeni in seama . Toata lumea o evita.
Baba respectiva , de la o vreme , imi fura facturile din cutia postala ...
Facturile fiind in plicuri dreptunghiulare , de cele mai multe ori , le ramane cate un capat sau cate un colt in afara cutiei postale .
Baba de la parter mi le fura.
La inceput le punea la loc dupa ce le citea , dar fara plic . Acum nu le mai "returneaza" .


De unde stiu ca ea este INFRACTOAREA ?
Pentru ca de doua ori am surprins-o eu cand le umbla altor vecini in cutiile postale .

Ce o sa fac ? 
Nimic.
Nu merita sa ma pun la mintea ei .
Sunt sigur ca nu mai are mult pana va trece Stixul.

Nu inteleg totusi la ce ii sunt de folos facturile mele (Electrica, UPC, ENGIE ) ... ?!?!

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: