27 iun. 2014

[ TEPARI ONLINE ] Ce tepe am mai luat in ultima vreme . -2- // MILITARYTREND.RO



Eh, asta chiar a fost o noua teapa considerabila pe care am luat-o. :(
De vreo trei ani, in fiecare an imi comand cateva produse de pe militarytrend.ro   .  
Anul acesta a fost ultimul . Au luat-o razna si au devenit tepari .
Mi-am comandat cateva produse , printre care si o pereche de pantaloni scurti Gurkha Woodland (Gurkha este marca mea preferata) . Zis si facut ... 
Vorbim la telefon , confirm comanda si ma pun pe asteptat .
Cand primesc comanda ... SURPRIZAAAA !

In loc de Gurkha Woodland 4XL , imi trimisesera MTramp Woodland 4XL .
1. MTramp costau 65 RON la ei pe site . Gurkha costa 95 RON la ei pe site .
2. 4XL de la MTramp nu se potriveste cu 4XL de la Gurkha (imi erau mici in talie).

    Le dau telefon . Individul cu care am vorbit a tot incercat sa ma ia cu prosteala ieftina (ca MTramp sunt cei care produc si Gurkha , etc. etc. etc.) . Nu s-a prins vrajeala de mine. Le-am spus ca doresc sa primesc EXACT ceea ce am comandat . Pana la urma mi-a recunoscut ca nu mai are Gurkha Woodland , dar ca are Gurkha bej (culoarea nisipului) daca doresc. Cu toate ca imi doream camo , m-am multumit si cu bej . Mi-a promis ca ii trimite in ziua urmatoare si am stabilit ca si eu le voi trimite imediat , prin Posta Romana , perechea de MTramp . 
Am trimis in aceeasi zi pantalonii MTramp catre ei (pe cheltuiala mea) . 
Am asteptat o zi ... Am asteptat doua zile ... Am asteptat trei zile si am sunat . Am vorbit cu acelasi individ (care nu stie sa se recomande la telefon) . S-a scuzat si a zis ca are coletul pregatit , dar ca nu l-a trimis , insa il va trimite imediat . 
Dupa vreo cateva zile am primit si coletul . 
Ajung acasa , desfac coletul si gasesc pantalonii Gurkha bej 4XL .  Ii iau pe mine .... SURPRIZAAAAA !
Au defect ... Sunt croiti stramb si apar, pe mine, pungaciti/sumetecati intre picioare .
Nu , nu mi se pare ! Mai am inca doua perechi Gurkha (1 pereche Gurkha multicamo si 1 pereche Gurkha Urban) .

Mi s-a luat si de militarytrend.ro

NU RECOMAND militarytrend.ro  !

______________





*acestia sunt pantalonii pe care i-am comandat

*acestia sunt pantalonii pe care i-am comandat

*acestia sunt pantalonii primiti prima oara (MTramp)

*acestia sunt pantalonii primiti prima oara (MTramp)


*acestia sunt pantalonii Gurkha bej , cu defect

*acestia sunt pantalonii Gurkha bej , cu defect

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: