2 apr. 2014

COCALARI CU "hamstaf" si " pigbul" .




Abia astept sa se poata aplica sanctiunile noii legi referitoare la cainii cu stapan (1 Ianuarie 2015 ) !

O SA AM GRIJA SA SE FACA CURATENIE PE STRADA LACUL BALEA si imprejurimi DIN PLOIESTI (doar pentru cunoscatori) . O sa ii fut pe militieni la melodie pana cand vor incepe sa faca razii si sa confiste cainii cocalarilor fomisti ce isi au domiciliul pe acea strada . M-am saturat sa aud scandal in fiecare seara/noapte , la capat de strada .

IN PLUS ,  NU MA LAS PANA CAND, IN TOATA ZONA UNDE EU LOCUIESC , SE VA APLICA LA SANGE LEGEA REFERITOARE LA CAINII PERICULOSI . PREA MULTI PUSTANI FLAMANZI, BOSCHETARI RECIDIVISTI , IMBECILI NESPALATI ..., DETIN ASTFEL DE CAINI , FARA A AVEA ACEST DREPT .
M-AM SATURAT SA VAD PISICI SFARTECATE DE CAINII IMBECILILOR SAU SA II AUD IN FIECARE SEARA CUM ISI ASMUT JIGODIILE AIUREA , FARA SENS , DOAR PENTRU A SE INFOIA IN PENELE LOR DE PAPAGALI CRETINI .

___________________

Daca un astfel de caine/catea, dresat anapoda si invatat la lupte , ar sari la Eva mea , nu as ezita nici macar o clipa ... As ucide pe loc si fara ezitare javra cretinului fomist .
Acelasi lucru l-as face si daca as asista la un astfel de atac asupra unei persoane sau a unui alt caine pasnic.







Post Scriptum:


Las' sa susoteasca pe la colturi de strada, speriati , toti cocalarii " Ba, asta-i gabor sub acoperire sau sifon ..."  Ma doare fix in limba de la başcheţi !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: