8 mar. 2014

ZOOFILE NEFUTUTE .

                   


           Intr-un anumit cabinet veterinar, din Ploiesti, exista o nefututa pe care o critica toti clientii acelui cabinet .
Chiar astazi am trimis o cunostinta acolo (cu un Shih Tzu, la vaccin) . Persoana respectiva a intrat pentru prima data in acel cabinet . Ghinion ! A dat peste nefututa . Ce impresie credeti ca si-a facut ? Evident ... A RAMAS CU O IMPRESIE PROASTA DIN CAUZA NEFUTUTEI (iar eu mi-am incasat criticile de rigoare).

   NU MAI SPUN CA NEFUTUTA , IN URMA CU CEVA VREME, A DIVULGAT  UNOR PERSOANE NEAUTORIZATE (membrilor unei fundatii de zoofili isterici), DATE PERSONALE DIN ARHIVA CU CLIENTI A CABINETULUI (ca tot mi-am adus aminte din nou de ea) .

NU INTELEG DE CE PROPRIETARII CABINETULUI INSISTA SA TINA NEFUTUTA ACOLO , CAND NICIUN CLIENT AL CABINETULUI RESPECTIV NU O INGHITE ....
Pacat ! Pana sa apara nefututa acolo , era cel mai bun cabinet veterinar din Ploiesti .

CIUDAT !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: