11 mar. 2014

Celor de la UPC incepe sa le placa a suge pulele clientilor .



              Verificandu-mi factura online de la UPC , m-am trezit (pe factura) cu o extraoptiune adaugata ... fara ca eu sa solicit acest fapt.

Le-am trimis un mesaj prin care le ceream explicatii si , in aceasta seara, m-a sunat o duduie de la UPC (sclava pe plantatie)  .

Suma nu era mare . Era undeva la 5 RON / luna (2,5 dupa ce au incercat sa ma convinga spunandu-mi ca imi lasa extraoptiunea la jumatate de pret) .
Incerca duduia sa ma abureasca ca a fost o promotie cu 3 luni gratuite si ca de luna aceasta trebuie sa platesc..., ca ei m-au notificat prin contul My UPC ... , ca bla bla.

"Mai cucoana , tu nu intelegi ca eu nu am solicitat asa ceva (gratuit , redus sau nu) ?"

"Aaaaa... Ne cerem scuze! Atunci va intrerup extraoptiunea incepand de astazi. Pana astazi , va costa doar 0,80 bani. "

=)))))))))))))))))))))))
De la mine putin ... De altul putin... Si uite asa fac unii averi.

DRAGI ABONATI UPC , VERIFICATI-VA FACTURILE ! S-ar putea sa aveti surprize neplacute.

Oare ar fi cazul sa ma reorientez catre altii ???



*


MUIE UPC !




*

(sursa foto)



1 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

Foarte tare si eu te sustin muie bozgori de la upc bagamias pulan masa de scavi sper ca ai reziliat cu upc bafta