18 mar. 2014

Constatare (2).


Precum spuneam ... DUSMANII "MA"  IUBESTE SI "MA" CITESTE

=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

     Acum este randul unora de pe un forum al cainilor apartinand raselor cu regim special (caini de lupta).
La inceputurile Evei am avut un cont pe acel forum . Mi-am facut cont din dorinta de a afla informatii folositoare despre hranire , educare , etc.  M-am inselat amarnic . Am cerut sa imi fie sters contul.
Este plin de indivizi dubiosi, precum cei de aici -  link .
Nu toti membri acelui forum sunt oameni rai sau rau intentionati . Insa sunt indeajuns de multi indivizi dubiosi (chiar si printre cei care administreaza forumul) , incat sa nu imi doresc a fi asociat/luat in aceeasi oala cu ei si acel forum.
Da , sunt impotriva luptelor cu caini . Da , in opinia mea, doar impotentii , handicapatii , fomistii, taranii cocliti, cretinii si incapabilii sunt pro lupte in zilele noastre .
Pe acel forum exista unele topicuri ascunse , folosite doar de catre organizatorii si participantii la luptele cu caini . 
Chiar daca aparent pare un forum ok, pe acel forum exista participanti activi la luptele cu caini. 
Multe discutii sunt doar de fatada acolo.
Este un forum monopolizat de catre iubitorii de lupte intre caini .
Sunt o gramada de astfel de cretini...
Sunt si membri din Ploiesti. In Ploiesti exista cel putin unul in zona Dorobantu/Bariera Unirii/Mihai Bravu . Acesta creste , pregateste, comercializeaza caini de lupta si organizeaza astfel de lupte. Este un recidivist pe nume Nicu . In urma unui accident , a ramas sontorog de un picior . Printre altele se mai ocupa si cu scutere furate (asa mi-au ajuns niste zvonuri pe la urechi) . A locuit in zona Ploiesti Vest .
Candva avea drepturi de administrator in ceea ce priveste acel forum. Acum nu stiu ce statut are acolo.

Mai sunt si altii ca ei , dar toate la timpul lor ...









0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: