2 feb. 2014

" Children Underground "


UN FILM CARE M-A TINUT LIPIT DE MONITOR .
Un film pe care putini il vor intelege .
Un film pe care il recomand .


La final cititi si comentariile de pe youtube !  (daca sunteti curiosi despre ce s-a ales de acei copii)

Cand eram mic , am fugit de trei ori de acasa . Am dormit in gari, parcuri, vagoane de tren ... Am ajuns pana in celalalt capat al tarii ...
Intr-o foarte mica masura , inteleg o particica din ceea ce simt acele biete suflete.
Diferenta este ca eu am plecat de acasa de prost, de rasfatat, "de dragul aventurii" (avand o familie extraordinara , organizata, fara probleme - familie care m-a si adus inapoi de fiecare data ) .

Merita recomandat tuturor celor care mai au o sclipire de suflet, o farama de constiinta, ...
Pe mine m-a marcat foarte tare vizionarea acestui documentar.


FITI MULTUMITI CU VIETILE VOASTRE !



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: