23 ian. 2013

M-AM SATURAT DE ORAS SI VIATA LA BLOC !

Motto:
Vreau o ferma in pustietate !




Ingrata situatie ! Nu doresc nimanui sa treaca prin asa ceva .
Sa fii nevoit sa alegi intre a-ti apara "orgoliul familial" ... si respectul (datoria morala) ce il (o) ai fata de alte doua persoane mai in varsta (care , candva, te-au sprijinit neconditionat ) .  Si asta doar datorita gurii de femeie si prostiei unui borfas stranier (care , din pacate, le este fiu celor doi).
...Si mai ciudat este faptul ca, orice alegere ai face, tot sifonat (intr-un sens moral negativ) vei ramane .
 Mda !



Inca o data s-a adeverit proverbul care spune ca "ATUNCI CAND ESTI BUN , ESTI LUAT DREPT PROST. "


24 Ianuarie 2013 EDIT (6:54 AM)


Am avut un somn nelinistit .
Inca ma gandesc la situatia ciudata in care am fost pus ieri ...
De ce dracu' mi se intampla numai mie astfel de situatii ?!?! De ce trebuie musai sa fac astfel de alegeri ?

P.S.:
In acest moment , in timp ce scriu, fiica vecinei ce locuieste cu un etaj mai jos , si-o trage cu un oarecare ... Ritmat, cu un zgomot infundat , batraneste ...
Cum cacat am reusit sa supravietuiesc 30 de ani la bloc ??? Mda.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: