3 oct. 2012

Poliția stinge lumina în cazul copilului mușcat de pitbull: VLAD COSMA NU (si atat).

         

         La solicitarea jurnalistului Catalin Stavri (link) , Politia Prahova a emis un raspuns oficial in legatura cu cazul sesizat de catre mine AICI (link 1) ,  AICI (link 2)  si AICI (link 3) .

Politia face o trimitere catre cazul aparut in presa, in luna Iunie , anul curent 2012 (link).

Dati-mi voie sa ma indoiesc de obiectivismul politistilor de la Sectia 4 Politie Ploiesti ! Este dreptul meu sa nu cred ca acel caz are vreo legatura cu cazul copilului fotografiat de mine.

Sa spunem ca accept si probabilitatea ca eu sa fi fost indus in eroare , pacalit de un copil  . Asa cum zice si Politia ... nu m-am documentat si nu am facut cercetari mai ample. Repet , chiar imi pare rau ca nu am inregistrat acel copil. Acum este tarziu . Copilul a disparut din zona. Este vina mea (si lipsa de experienta), pentru ca nu am facut o documentare mai in detaliu.
... Insa , Vlad Cosma , de ce a mintit in raspunsul trimis lui Catalin Stavri ? De ce a spus ca nu a avut niciodata un astfel de caine ? Eu am confirmarea ca MINTE CU NERUSINARE !!!!!



Raman cu o nelamurire care ma roade tare :

DE CE ACEL COPIL A POMENIT NUMELE LUI VLAD COSMA SI AL LUI MIRCEA COSMA ?
A FOST INVATAT DE CINEVA ?
MIE MI-A PARUT FOARTE SINCER ACEL COPIL !!!!!!





Raspunsul Politiei il gasiti pe blogul lui Catalin Stavri :

AICI (link)  si AICI(link)


Multumesc Catalin Stavri pentru sprijin !



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: