14 mai 2012

Despre mine si locul meu de munca .

Motto:
Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia .



         In ultimii doi ani , am intalnit fel si fel de opinii in ceea ce priveste probabilitatea ocupatiei mele si a modului in care imi castig existenta .
         In ultimii doi ani , am intalnit foarte multi care-mi purtau de grija si care erau preocupati de motivatiile ce stau in spatele actiunilor/inactiunilor mele.
         In ultimii doi ani , am intalnit diferiti indivizi care ar fi dat orice sa afle cine (daca) se afla (cineva) in spatele meu  si al  principiilor mele [da, eu sunt cel din spatele principiilor mele :D ] .

Cele mai multe pareri, despre locul de unde imi castig existenta, au fost urmatoarele :
  • INCADRAT PE STATELE DE PLATA ALE SERVICIILOR (romanesti sau nu)  
  • POLITIST (organ, gabor, militian sub acoperire, etc.)
  • PRADUITOR (sifon, turnator)
      Ma doare abdomenul de la atata ras...

       Oare s-a gandit cineva vreodata ca (poate) sunt doar un biet nebun ...  ?!?!?!?!?!?    Oare s-a gandit cineva vreodata ca (poate) sunt doar un om simplu , cu mult prea mult spatiu gol in cutia craniana  ...         ?!?!?!?!??!?! 



2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

De la rusi vine ploaia...

Brutacu Hector said...

Ei ash !
Ultima oara a venit de la un garoi schiop si analfabet . Se simte persecutat. Doarme cu frica de militieni sub perna si mananca noduri pe paine, gandindu-se la puscaria care plange dupa el ...