25 feb. 2012

Romania nu ne mai apartine.

Ieri am fost amenintat cu moartea 
pentru ca am indraznit sa ridic un colt al giulgiului de pe cadavrul Romaniei.
Ieri am fost amenintat 
deoarece am indraznit sa fiu un roman cinstit si sa ma pun in calea unor interese necurate .


... coruptie, evaziune fiscala, spalare de bani, siguranta nationala, servicii secrete, falsuri, trafic de influenta, mafie.




     

             Daca noi nu luam atitudine astazi , maine s-ar putea sa fie mult prea tarziu pentru copiii si nepotii nostri . 
Sa curatam tara de hoti !
Ce ma motiveaza? Unii ar spune ca nebunia ... Altii ar spune ca meseria...
Eu marturisesc ca ceea ce ma motiveaza este scarba de a trai intr-o astfel de tara.
Am ajuns sa visez la Papua Noua Guinee , Australia, Noua Zeelanda ... insa din pacate sunt fiinte si situatii care ma impiedica sa renunt la a mea tarisoara.
Asa ca nu imi ramane nimic altceva de facut decat sa incerc a pune umarul si a curata mizeria ce a gangrenat acest petic de tarana. Nu imi doresc ca ai mei copii, nepoti si urmasi sa se chinuie, datorita indiferentei noastre.
Daca stam cu mainile in san si asteptam sa faca altii ceva pentru noi , copiii nostri vor deveni sclavii unor gunoaie si nu vor mai fi stapani nici macar pe lingura cu care isi vor soarbe zeama din gamela.
Poate ca atitudinea mea nu imi va ajuta prea mult . 
Poate ca actiunile mele nu vor avea efectul dorit, corect si drept. 
Poate ca munca mea va fi inabusita de catre coruptie si gangrena traficului de influenta. 
Poate ca se vor intoarce toate impotriva mea... Insa cu siguranta am satisfactia ca am incercat sa fac ceva , sa indrept ceva. Am avut curajul sa incerc a curata macar o singura buba plina de puroi.
Macar de ar incerca asta fiecare roman care se bate cu pumnii in piept ca isi iubeste tara!!!






Da, recunosc ca de data aceasta imi este frica (sau poate ca este vorba doar despre adrenalina) . Nu , nu imi este frica de moarte , ci de neprevazut.
Daca nu mi-ar fi frica nu as fi om.
Daca nu mi-ar fi frica ar insemna ca sunt de-al lor.
Nu este prima oara cand imi este amenintata viata, dar de aceasta data o cred...
Imi este frica ca as putea parasi lumea fara ca mai inainte sa fi apucat sa imi repar unele greseli si pacate.
...Totusi asta nu inseamna ca voi da inapoi. :))) Am calculat bine riscurile atunci cand m-am implicat intr-o astfel de actiune si mi le-am asumat.



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: