3 ian. 2012

Legi gandite cu curul . Absurditatea obligativitatii inscrierii cainelui in Asociatia Chinologica.

EVA mea (rasa American Staffordshire Terrier) , conform cu Lg nr.60/11 Martie 2011 , art. 1, lit. b , face parte din grupa cainilor de categorie speciala. Conform cu art. 3 al aceleiasi legi , sunt obligat (printre altele) sa o inscriu pe Eva la Asociatia Chinologica si abia apoi pot sa merg sa o declar la Sectia de Politie din zona de domiciliu .

Am vaccinat-o integral. Am microcipat-o . Apoi am obtinut avizul DSV si i-am facut un pasaport international.
Are buletin, aviz DSV si pasaport . Dar pentru a o putea inscrie in evidentele Politiei trebuie sa merg mai intai la Asociatia Chinologica , sa platesc o taxa de 150 Ron (+ alte maruntisuri) . Adicatelea DSV (ca organ de stat) are o importanta mult mai mica decat o asociatie non-guvernamentala , iar Politia pune mai mare pret pe o adeverinta aiuristica de la o duduie care mi-a zis ca nici nu trebuie sa merg cu cainele acolo pentru a-l inscrie si a obtine acea adeverinta. Mi se pare absurd si ilogic .
Asociatia Chinologica nu m-a ajutat si nu ma va ajuta vreodata. Eu nu mi-am luat caine ca sa umflu burtile unor putori parvenite. Eu mi-am luat un prieten...


De fapt... nu inteleg de ce ma tot strofoc sa fiu tot timpul in legalitate. Cartierul in care locuiesc este plin cu pustani (MINORI) care detin caini din rasa Pitbull si care ii inmultesc in nestire. In fiecare seara se strang idiotii prin parcuri si ii  poti vedea cum ii "antreneaza " pentru lupte si agresivitate, sfidand organele legii ... IAR POLITIA NU FACE NIMIC .

LEGI GANDITE CU CURU' SI APLICATE IN BASINI !!!

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: