9 iul. 2011

" Sambata cu amintiri "



4 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Ghereta asta e cea de pe Basarabi?De langa Xerox?De langa Biserica Evreiasca? De langa multe?
Eu as manca o inghetata d-aia,de gaseam in gherete d-astea.

Brutacu Hector said...

Dap... Aceea este.
Ehehei, tocmai de aceea am si fotogafiat-o . Cand am zarit-o mi-a fugit gandul direct la inghetata de pe vremuri.
Aveam o matusa care lucra la ICIL :D . Aveam frigiderul plin...

Fetita Junglei13 said...

Eu aveam relaţii la baba de la Lapte, la sifonărie şi la vulcanizare :))
Cum îmi făcusem relaţiile?Simplu, îmi făcea mama nişte salopete (exact astea, de le văd acum pe toate doamnele) şi toţi îmi ziceau "Şalvari", când treceam să-i salut.Era un întreg ritual până ajungeam să luăm pâinea, nenea de la Cizmărie (ce miros minunat era), nenea de la Vulcanizare (idem, mirosul), soţii de la Sifonărie (să ne spună bancuri), soţii de la Gogoşerie (mergea citronada aia rece, direct la suflet),apoi la coadă la pâine. Când reveneam acasă, schimbam traseul şi ne opream la Cofetărie, să luăm citronada la plic (nu mai ajungea la amestecul cu apa, o serveam praf) şi apoi, Raiul, Lăptăria.Acolo pierdeam mult mai multe minute.
Şi bineînţeles, că cei mari mă băgau pe mine prima.
În afară de baba, de la Lapte, niciunul nu era din sat cu noi, dar baba de la lapte, era mai arţăgoasă.
Vreau doar o zi din perioada aia. O singură zi.Atât.

Brutacu Hector said...

........... [am oftat prelung].......
Si eu as vrea macar o zi din copilaria mea ! O zi care sa dureze o vesnicie.