27 mai 2011

Tiganii.

Ieri am avut parte de un mic incident (non-violent).

Vina ?
 A mea dpdv legal si discutabila dpdv al spetei .



Locatia ?
Undeva in imediata vecinatate a zonei unde imi am barlogul,  intr-o zona puternic populata cu minoritatea conlocuitoare predominanta (ne cunoastem din vedere; ne toleram reciproc).



Curiozitatea situatiei?
Toata coloratura zonala a sarit pentru a-mi tine partea (inclusiv vreo 4 taximetristi).

Ma cuprinsese o imensa jena (fata de "victima") si o stare de nedescris (fata de minoritari)... Nici acum nu am iesit de sub influenta acestei stari.  De ce? Pentru ca nu ma asteptam ca membri unei comunitati raufamate, pe care (recunosc ca) nu o vedeam cu ochi foarte buni, au avut acea reactie si asta chiar daca nu avem absolut nimic in comun ...
Au sarit sa ma sustina doar pentru ca ma cunosc din vedere de foarte multi ani . Imi venea sa intru in pamant ... A fost pentru prima oara cand mi-a fost rusine pentru ca i-am desconsiderat atata timp si i-am privit de sus. Imi era rusine pentru gandurile si opiniile mele anterioare.

Ciudat , nu ???

Cand am plecat am reusit doar sa balbai un "Merci baieti!" ...
Chiar nu am stiut cum sa reactionez la un asemenea gest de solidaritate .

1 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

mihaeladr said...

Mi s-a intamplat si mie de astea, sa am avantaje doar ca stateam in zona unde erau multi, doar ca pe vremea aceea nu se dadea atata importanta ca ei erau mai colorati iar eu nu! Si mai ales cand am plecat in cealalta parte a westului, ca la inceput in westul vechi nu prea erau.