9 apr. 2011

Am nevoie urgenta ...

...  de un masaj.  :P
Da, de un masaj si (probabil) un control medical.
De cateva zile ma cam doare coloana si nu prea imi miroase a bine.


5 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Moamaaa, e ceva in atmosfera,clar.
Simt nevoia sa ma calce un buldozer,ca numai asa am impresia ca simt masajul.
Asa, daca n-ai reusit sa ma pacalesti pe 1,ai reusit azi, n-am apucat sa citesc decat "am nevoie urgent..." si m-am speriat.1-0 pt dumneata.

Brutacu Hector said...

Pai chiar ma doare... Si e ingrozitor de naspa (nu ma vait, doar constat).

De regula ma apuca doar seara, dupa ora 20:00 . Asadar nu cred ca voi gasi o maseuza voluntara, dornica a ma masa de la prima intalnire (dar nu strica sa-mi incerc norocul). :)))))))))

Fetita Junglei13 said...

Clar e ceva in atmosfera,seara ma apuca si pe mine si de la durerea asta,m-am simtit intr-o noapte,precum Anna Lesko arzand in flacari.

Brutacu Hector said...

Bre, se pare ca avem program comun.
Cafeaua o bem impreuna.
...Durerile ne apuca pe amandoi la aceeasi ora.

Weird ! :))

Fetita Junglei13 said...

:)) Nici nu vreau sa ma gandesc la altele.