1 apr. 2011

AM HOTARAT ...

... CA INCEPAND DIN ACEASTA SEARA , ORA 23:59 , SA STERG ACEST BLOG.


  • AM FACUT TOT CEEA CE SE PUTEA PENTRU A ADUCE UN PIC DE ADEVAR IN LUME. AM FOST INJURAT, AMENINTAT ...
  • MI S-A PROPUS SA MA CONVERTESC LA IUDAISM SI MI S-AU PROPUS CHIAR SI PARTIDE DE SEX ORAL PENTRU ASTA ... NUMAI SA STERG ACEST BLOG INCOMOD PENTRU UNII.
  • MI S-A PROPUS SA FIU FACUT POPA ORTODOX SI SA TREC DIRECT IN ALTAR, IN PAROHIA MEA, PENTRU A SLUJI BISERICA ORTODOXA (fara a mai trece prin furcile caudine , NEMAIFIIND OBLIGAT sa POPOsesc la CERNICA PRINTRE HOMALAI)...NUMAI SA RENUNT LA ACEST BLOG NECURAT.
  •  MI S-A PROPUS UN LOC IN PARLAMENT (PE VIATA) SI CATE O ORA DE SEX (ZILNIC) CU ELENA UDREA, IAR IN WEEKEND-URI CU ROBERTINA ANASTASOASEI ... NUMAI SA RENUNT LA ACEST BLOG.

DA' CE NU MI S-A PROPUS...
NU AM ACCEPTAT. AM LUPTAT DARZ SI CU FRUNTEA SUS.

...............................................................................................................................

EI UITE CA ACUM M-A AJUNS OBOSEALA SI AM LUAT ACEASTA HOTARARE FARA A CERE NIMIC IN SCHIMB.
BLOGUL SE VA INCHIDE !!!





9 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

mihaeladr said...

Azi e cumva 1 aprilie ?

Brutacu Hector said...

Desigur. Ce relevanta are ?

Fetita Junglei13 said...

Eeee, si tu? :)

Brutacu Hector said...

Da.
Si eu?!?! Si mai cine?

Fetita Junglei13 said...

Nu stiu,daca mi-a aparut raspunsul,ca se incarca pagina greu,astept cuminte si, daca nu, am sa il redau.

Brutacu Hector said...

Fetita Junglei,
ai devenit incoerenta...
Eu ti-am zis sa mai lasi naibi beutura(cornata, zmeurata, coacazata si alte balsamuri medicinale)... :))))

Fetita Junglei13 said...

:))
Daca n-ai sa te intorci,ma iau de beutura.
Asa,in celalt comentariu,pe care l-am scris, dar,de care mi-am dat eama prea traziu ca nu a aparut,scriam : "mai spune cineva prin blogosfera,ca se lasa,tocmai pe 1 si mai spuneam ca, eu nu cred ca ai devenit un las (te rog s ama scuzi).Pentru ca,doar atunci ai sa te lasi de scris,cand ai se fi unul de al lor sau poate cand totul in tara asta va fi numai lapte si miere"

Brutacu Hector said...

Bre fetico,
Nu am de ce sa te scuz (sa nu ma mai iei vreodata cu paranteze d'astea cu scuzosenii nefondate).

1. De intors m-am intors de dumineca seara , dar m-au tinut salele de la sport agrar (categoria olimpica ce are legatura cu toporul si trunchiurile de copaci) si apoi am avut ceva treburi prioritare in fata scrisului pe blog.

2. Comentariul la care faci referire nici macar nu a trecut pe la mine pe la usa . L-am catat , dar nu l-am gasit pe nicari . :)

Fetita Junglei13 said...

Normal,ca nu l-ai gasit,ca mi-am dat eu seama tarziu ca se incarca greu si nu a terminat inainte sa inchid pagina.
Eu m-am incurcat printre liane si d-aia.
Astept cuminte,printre aceleasi sali agrare si as adauga si sauna agrara, in cazul meu.