21 feb. 2011

Noi probleme existentiale in asociatia de proprietari .

        Precum un barbat vre'nic ce sunt, din cand in cand imi mai spal si praful de pe hainute. :D
Precum un barbat vre'nic ce sunt, atunci cand intind rufe nu folosesc carlige pentru a le prinde, ci pur si simplu le atarn pe sarma. De ce? Din comoditate . :)))

Eu locuiesc la ultimul etaj al unui imobil normal. Tot la ultimul etaj se afla si uscatoria pentru rufe.
Fiind un bloc destul de bine protejat , nu imi fac probleme ca as putea ramane in fundul gol si folosesc destul de frecvent respectiva uscatorie.
Spre nefericirea vecinelor care o freaca aiurea toata ziua ... in aceasta dimineata am umplut uscatoria cu rufe spalate.
In aceasta seara ce credeti ca gasesc afisat pe usa uscatoriei ? :))))))
Priviti imaginea de mai jos  !



Fituica scoasa la imprimanta este opera unei vecine in varsta de aprox.  40 ani (ce nu a avut curajul de a-si asuma cele scrise). Duduia a fost, este si (probabil) va fi casnica toata viata. Are doi copii. Sotul duduii este mariner . Probabil ca isi permite si prefera sa o tina acasa (mare greseala face) . Nu ma intereseaza , dar ma gandeam ca poate va intereseaza pe voi. :D
Cu toate ca este casnica si o freaca toata ziua la barfe, cafele si tutun, cu alte vecine de teapa ei (iar in casa are jegul asternut de trei degete), o gaseste spalatul rufe dupa-amiaza, iar apoi tot ea este oparita ca au fost altii mai vre'nici ...
Probabil va intrebati ce am facut cand am vazut fituica?
Nimic.
Deoarece astazi am avut un tonus pozitiv , am pus carlige la rufe.


P.S.:
Care sunt greselile in fraza scrisa de iubita mea vecina ?
Identificati-le voi !

1 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Si eu care ma amuzam,ca am ajuns subiect de discutie la priveghi.
Numai ca azi,imi zise cineva "daca nu vorbesc de tine,nu existi".
Si tot azi,am ajuns la o concluzie: barfitoarele (in cazul meu d ela tara, intr-al tau, vecinele) sunt tabloidele de sat sau de scara.