1 ian. 2011

Bombe, bombite, petarde, artificii si rachete.

Care o fi treaba cu ele ?
Care o fi satisfactia sa dai 200 RON pe o chestie careia ii dai foc , face poc, zboara vreo 20 m si apoi bubuie in zeci de luminite (basca faptul ca iti pune, si tie si altora, viata in pericol)?!
Care este placerea in toate acestea ???

Omul - o fiinta ce nu ar mai trebui sa zaboveasca mult in lantul evolutiei .
Suntem doar erori ale evolutiei , fara sens ... Ar trebui sa lasam locul altor fiinte.

Ma uitam la celelalte biete fiinte (indeosebi la pasarile cerului) cum se agitau dezorientate , speriate, trezite in miez de noapte. Imi si inchipuiam cat de tare bat micile lor inimioare ... Ce vina au ele ca oamenii mananca si beau ca idiotii , iar apoi se uita "inteligent" la niste chestii care fac scantei sau care bubuie de te asurzesc, racnind tamp precum un grup de maimute nebune?

Mda.

Sa speram ca anul acesta va fi unul mai bun si mai exigent d.p.d.v. al selectiei naturale !


~~~

Post Scriptum:
1 Ianuarie
Ce liniste, ce bine , ce pustiu !
De-ar fi asa tot anul , m-as bucura ca-s viu ...

2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Ce-mi plac versurile,parca ai umblat printre piticii mei.

Brutacu Hector said...

Mi-a tunat pe moment . Neavand unde sa le notez , am notat pe blog. :)))