12 nov. 2010

Presa Second-Hand & jurnalistii sfertodocti


   Cand m-am trezit de dimineata, m-am inarmat cu o toporisca (din aceea cu dubla utilitate, o parte pentru taiat oase de ciorba si una pentru batut snitele), mi-am pus un vechi lighean de rufe (din tabla) pe cap , mi-am bagat la centura (drept scut) un fund mare din lemn pentru tocat legume, m-am incaltat cu fesul... si am iesit sfios pe usa blocului. Afara, soarele era deja pe cer si stralucea voios. Oamenii misunau spre locurile de munca, incorsetati in masinile lor mici si prafuite. Cainii maidanezi latrau de zor la o caruta ce zburda cu voiosie spre tomberoanele aflate in apropiere... Pace frate ! Ptiu... Am rasuflat usurat si m-am intors grabit in casa sa ma schimb in boarfele normale de zi cu zi.

In urma cu doua saptamani toata presa urla ca pe data de 11.11.2010  va fi taraboi mare, va fi inceputul sfarsitului, va incepe al treilea razboi mondial... ca harr... ca marrrr... ca Vanga si cu Nostradamus...ca Da Vinci... ca mama Termita... ca Bianca Dragusanu si cu Catalin Botezatu (astia parca-s din alt film , nu?!) s.a.m.d.
Fie vorba intre noi, razbelul acesta, care are fi trebuit sa inceapa astazi, a inceput de foarte multa vreme si numai Dumnezeu stie cum si cand se va termina.


Post Scriptum:
Mai fusera niste stiri de senzatie care spuneau ca (sa vezi minune) ... 'eroii americani', 'bravii retarzi ce lupta impotriva terorismului', au descoperit niscaiva atentate indreptate catre Tante Europa si catre Amerlocia . Parerea mea despre aceste stiri senzationale este aceeasi ca si a lui (link) :
" I was sitting in front of my PC
writing my next article about:

those very suspicious packages

originating from Yemen
full with “ink-cartridges-for-PC-printers”

destined to Jewish-organisations in the USA…

I was wondering how come Jewish-organisations would purchase ink from Yemen ????(...) "

1 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Deci n-a-nceput,nu?
Pot sa ascund arsenalul de munitie gasita prin acareturi si mai ales,pot sa ies linistita din buncar, ca oricum uitasem sa-mi faci si provizii.