5 nov. 2010

AXE WILL CLEAN MY BALLS .

Sa vezi acum ce imi vor tine muierile calea . Vor face coada la usa mea si vor durmi pi presul de la intrare. :))))



4 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Deci sa ma pregatesc sa citesc prin presa "Imbulzeala si multa agitatie in sensul de la Catedrala,mii de femei se calcau in picioare,mai ceva decat cuviosii la moaste;cauza, se pare ca HB tocmai trecea pe acolo"

Brutacu Hector said...

Desigur.
O sa ajung un fel de hibrid intre Catalin Botezatu, Ilie Nastase, Johny Deep, Eminescu, Florin Salam, Zobar(ala din Satra), Stefan cel Mare, Traian si Decebal. :)))


Sa nu ma intrebi de ce tocmai un hibrid care sa ii contina pe cei de mai sus. Ei mi-au venit in minte...
Iti dai tu seama ce cultura vasta am de cand cu accesul direct la pacatosul show al stirilor de la ora 5 ?

Fetita Junglei13 said...

:)) asteptam o traducere la salam, nu la Zobar,dar merge si asa.
Cred ca e musai sa ma culturalizez si eu in acelasi stil,ca am obsercvat d emult,ca nu prea am habar,de "culturali" d-astia.

Brutacu Hector said...

Bre, ala cu nume de mezeluri , este o realitate a vremurilor pe care le traim. Este o realitate , fie ca o acceptam ... fie ca nu. :)))