8 sept. 2010

Indivizii de la CEL.ro recidiveaza si o pun de o noua teapa online.

Ce poate sta la baza unei afaceri tipic romanesti, prospera si infloritoare? Am mai spus ... TEAPA , SARLATANIA SI O MANA DE ESCROCI . Nu este un caz singular. Este deja emblematic pentru orice tip de afacere romaneasca , mai mare sau mai mica.




Ceea ce este grav este faptul ca ei nu sunt la prima escrocherie. Ei deja au experienta in a-si batjocori clientii:

ARGUMENT 1 (link)

ARGUMENT 2 (link)

ARGUMENT 3 (link)

...si daca dati un search pe GOOGLE veti gasi si alte asemenea tepe date de catre indivizii de la CEL.RO !
Shopping placut!


Post Scriptum:
Asa ca fapt divers mentionez ca recent mi-am luat si eu o teapa cu cei de la COMODO.RO , dar mi-am recuperat integral prejudiciul (inclusiv taxele postale) . Tocmai de aceea i-am iertat si scutit de un articol la mine pe blog.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: