18 sept. 2010

DALKIA TERMO PRAHOVA


Ieri, pregatindu-ma sa plec in lume, mi-am manifestat intentia de a face un dus (sa nu plec cumva cu rapănu' pe mine ) .
Am fost nevoit sa fac dus cu apa rece. Mi-au inghetat toate cele si am facut turturi la ... nas.
Nu detin centrala proprie de apartament. Sunt (inca) bransat la sistemul centralizat de incalzire si apa calda.
Problema cu apa rece care se incapataneaza sa vina pe conducta de apa calda exista de 5 zile.
Din cate imi aduc eu aminte , nici macar pe vremea impuscatului nu faceam dus cu apa atat de rece (atunci cand se furniza apa).
Am lasat apa sa curga aproximativ 30 de minute !!!!!!!!! Apa a ramas rece...
Am sunat la Call Center-ul afisat pe site-ul lor si mi-a raspuns o duduie(probabil grasa, urata si nefut... nesatisfacuta sentimental) ce s-a aratat foarte deranjata ca am indraznit sa dau telefon. Mi-a vorbit in perpules si a inceput sa imi explice ca nu este vina lor si ca daca vor trimite un om pe teren voi plati o taxa pentru deplasarea putorii de angajat . A motivat ca nu este consum in zona , aceasta fiind cauza principala (cu toate ca la mine in bloc exista recircularea facuta - pentru cunoscatori). I-am explicat ca eu platesc un serviciu de care as dori (TOTUSI) sa beneficiez. Nu imi convine sa platesc apa calda si la mine sa vina pe conducta apa cu cuburi de gheata ... sa o mai si las vreo 30 de minute sa curga in speranta ca poate va veni totusi apa calda. I-am spus ca voi refuza sa mai platesc apa calda , ca ii voi reclama la ANPC , la Corpul de Control al Primariei si ca eventual ii voi chema si in instanta. Ce credeti ca mi-a raspuns nefut... nesatisfacuta?! Ca nu o intereseaza!!!!!!!!!!!!!! Ca si ea locuieste la bloc si se afla in aceeasi situatie, dar ca ea nu se mai vaita atat... HUH?!? Am ramas speechless. Baaaaaaaaa, in ce tara traim? Oare situatia se degradeaza mai repede decat am preconizat eu ?
Se poate verifica povestea mea. Call Center-ul Dalkia inregistreaza toate sesizarile.
Daca nu reusesc sa ma tirez cat mai repede din imputiciunea asta de tara cred ca o sa cedez nervos, o sa imi fac o lista cu toti imbecilii astia, o sa imi procur o arma automata si o sa ii mierlesc pe rand ... dupa care imi voi trage un glont in cap. Cu siguranta imi va fi mai bine decat ceea ce se intrezareste la orizont !!!!!!

O tara de cacat !!!! Din ce in ce mai multi oameni de doi bani, hoti, jmenari, porci, scroafe, talhari si curve ..... Parca este un circ hidos, cu politisti atacati de sabii, cu copii fara rechizite care se aduna cate 5 pe-un caiet, cu bebelusi care ard in incubatoare, cu functionari miserupisti, cu medici care ne omoara parintii, cu becali, vanti, diaconesti, basesti, ielene udre si alti clowni destinati filmelor horror.
ROMANIA PE CARE-O IUBEAM, NU MAI EXISTA! A RAMAS O HAZNA CONDAMNATA LA PUTREFACTIE SI VIERMI CE PUT A HOIT! ESTE O SITUATIE FARA IESIRE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nu este prima data cand am probleme cu Dalkia Termo Prahova.
Drept urmare , le urez tuturor celor de la Dalkia Termo Prahova un calduros :

MULTA MUIEEEEE VOUA SI FAMILIILOR VOASTRE !

5 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

"...ii impusc pe toti,dupa care imi trag un glont in cap"- nu se merita.Romanii au exact ce merita.Poate ca doamnei ii place muia.
Sau altfel spus:toti o luam in tara asta,diferenta e ca unii ne ferim si incercam cat putem sa n-o luam nici noi,nici altii,iar altii au o placere deosebita de a le inlesni munca alora de ne-o dau.

anonym said...

cel mai enervat este cand se opreste apa toata dimineatza-cam pana la fajr asa.

Anonim said...

Selam! Nu te cunosc am ajuns din intamplare pe blogul tau acum ceva timp crezand ca tu ai fi un numit T Mihail G. Esti savuros, desi ca musulman poate era de evitat limbajul, dar intr-o tara ca asta...este de inteles si scuzabil sa te revolti. Violenta ta verbala este cel putin canalizata pozitiv. Iar duduia m...probabil iubeste sa faca turturi la p...fiind nesatisfacuta. Merci pentru portia de 'rasu plansu'.MMT

Melek Maria Tudor said...

Selam! Am ajuns din intamplare pe blogul tau acum ceva timp crezandu-te T Mihail G. Esti savuros, desi ca musulman poate era de evitat limbajul, dar intr-o tara ca asta...este de inteles si scuzabil sa te revolti. Violenta ta verbala este cel putin canalizata pozitiv. Iar duduia m...probabil iubeste sa faca turturi la p...doar asa fiind satisfacuta. Merci pentru portia de 'rasu plansu'.

Brutacu Hector said...

@All,
Multumesc pentru comentarii.
Daca am zgariat cuiva retina , nu pot sa spun ca imi pare rau. As minti ! Asta sunt eu si sunt foarte multumit de mine (in aceasta privinta).

@Melek Maria Tudor,
Wa alaikom assalam !
Multumesc pentru intelegere. :)
Sunt constient de suma si greutatea pacatelor mele. Nu o sa imi caut scuze. Imi asum atat greselile, pacatele cat si raspunderea ...
Prefer sa rabufnesc in scris decat in alte situatii. Este si asta o forma de terapie nu?
Astaghfirullah!
Aaa... si cu siguranta nu sunt cel pe care il cautai. :P