8 mar. 2009

Articol din categoria : ILIUTA - nepotul din frate de strabunica al MAMEI VIERMIDA . VOI CREDETI IN ASA CEVA?

MOTTO:



~~~~~~~~~~~
Am vazut si am revazut acest film(mai jos , mai jos) ...
Am ramas prost!
Inca nu imi pot explica cum pot fi unii oameni atat de cretini incat sa creada si sa se manifeste in acest fel !??!?!?!
Sunt socat ! Nu pentru ca nu m-as fi asteptat ca asa ceva sa nu existe , sau ca nu as fi vazut(sau trait) chestii mult mai socante decat in acest film ... Insa nu reusesc sa imi explic ?!? Care este mecanismul mintii umane cand vine vorba despre asemenea sarlatani? Ce se defecteaza acolo sus de nu mai esti in stare sa discerni ...?!?!
Cum se poate ca un numar atat de mare de oameni sa se lase imbecilizati de astfel de sarlatani si astfel de elemente care mai degraba par a face parte dintr-un film de comedie ????
Si orbii au vazut...
Si surzii au auzit...
Si ologii au mers...
Si demonii au fugit , iar posedatii s-au vindecat...
Leprosii au renascut in piei de bebelusi...
MORTII (N.A. ma-sii) AU INVIAT !

Ba... ! Psst. Ba!...Psst. Psst. Baaa!.... Scoala-te ba , ia-ti patul tau(nu pe-al colegului) si umbla ! Las-o incolo de puturosenie!!!

***Si un lepros s-a apropiat de El, I s-a inchinat, si I-a zis: "Doamne, daca vrei, poti sa ma curatesti.”
Isus a intins mina, S-a atins de el, si a zis:" Da, vreau, fii curatit!” Indata a fost curatita lepra lui.***



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: