5 dec. 2008

Vă mai amintiţi filmele cu RAMBO ?


Motto: Unde-i centura cu muniţie a mitralierei?


Vă mai amintiţi seria de filme Rambo??
cu Sylvester Stallone, care alerga şi trăgea cu arma
in toţi acei comunişti vietnamezi , răi şi urâţi ??


Aţi observat că Rambo nu avea niciodată muniţie pentru armele sale
şi totuşi câştiga toate luptele ??
pentru că era trimis de CIA,
şi CIA chiar face minuni, ...vă spun eu !


Vă mai amintiţi cel mai nou "film" de pe piaţă - MUMBAI ??
De data aceasta, fără Rambo, dar cu 10 terorişti în rolurile principale.
Doar 10 terorişti care au atacat 8 ţinte diferite, simultan,
şi au ucis 193 de persoane, rănind alţi aproximativ 300.................
şi au rezistat eroic în faţa celor aproximativ 650 de poliţişti şi forţe de securitate........
şi reţineţi, că au avut chiar şi timp să îl asasineze
pe şeful brigăzii anti-tero .


Ce film !
Bollywoodul a depăşit Hollywoodul !!


Şi pun pariu că cei 10 terorişti
au avut nevoie(şi au cărat cu ei) de
cel puţin 2 tone de muniţie,
50 kg de mâncare şi băutură, pentru cele 3 zile...


Ce film!! Cu siguranţă RAMBO este deja gelos !!

[by Eng. Moustafa Roosenbloom aka Raja Chemayel ]

5 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

Referitor la "teroristi". Filmul Munich este o poductie care poate scoate cel mai bine in evidenta motivele pentru care unii actioneaza in consecinta. Bineinteles ca realiatea este cu totul alta, chiar daca regizorul are pretentia ca reflecta realitatea.
Hector, pe cand niste comentarii despre munchen '72?

Brutacu Hector said...

@ANONIM,

...Atata timp cat imi pomenesti de o productie marca Hollywood , in regia unui evreu pro-sionism .... nu cred ca noi doi avem prea multe puncte in comun si nici vad cu folos o discutie pe astfel de teme. NO OFFENCE !

Cand voi avea timp , probabil ca voi aborda si subiectul Munchen. Promit!(la cererea "publicului")

Brutacu Hector said...

Sunt deschis spre a dezvolta subiectul,dar asta doar in masura in care se va discuta cu argumente solide , date concrete si realitate (nu fictiune cinematografica si opinii subiective, materializate pe pelicula, ale unui regizor EVREU)
Asa daca rupem doar bucati din context(fragmentele care ne avantajeaza sustinerile) nu vom ajunge nicaieri , decat probabil sa ne injuram reciproc :)))))
Subiectul este unul foarte delicat si trebuie abordat direct de la radacini...

Iti multumesc pentru comentariu, @Anonim ! As mai fi avut cate ceva de spus,dar sunt pe fuga si nu am timp nici sa rasuflu.


P.S.: http://djiin.wordpress.com/

Anonim said...

Hector, eu nu incerc absolut nimic care sa duca la jigniri sau ofensarea altor oameni (indiferent de religie sau altceva). Pur si simplu am abordat subiectul pentru ca sunt "fascinat" (n-am gasit acum alt termen) de acele evenimente. Eu cred ca se ascunde ceva acolo... mie mi se pare ceva in neregula cu acele evenimente.
Ca fapt divers, cred ca suntem de aceeasi parte a baricadei...
La o simpla cautare nu gasesti mare lucu pe internet, dar din delegatia evreiasca se ascunde numele anumitor supravietuitori... hm...

Brutacu Hector said...

@Anonim,

Primul tau comentariu mi s-a parut atat de comun si atat de apropiat anumitor tipologii umane (de care m-am impiedicat de nenumarate ori in cele doua lumi, virtuala si reala) incat am raspuns instinctual .
Vorba 'ceea "daca te-ai fript odata cu ciorba , sufli apoi chiar si in iaurt". In speta, sunt setul de indivizii care vin sa combata astfel de subiecte, dar folosesc argumente marca Hollywood ... "ba,am vazut eu in filmul ala. cat de ai dracu erau
aia si cum ucideau si faceau si dregeau "
.Am obosit a mai raspunde unor astfel de personaje si am inteles ca ar fi o risipa de timp...
Nu poti sa spui ca exista animale vorbitoare, doar pentru ca ai citit, in Povestea lui Harap Alb, despre Regina Furnicilor care il ruga cu glas omenesc pe erou ca sa ii crute viata.:)
Zilele trecute eram grabit . Am inteles gresit primul tau mesaj si am reactionat in consecinta.

Baricade?!? :) Nu exista baricade.Eu nu sunt partizan al vreunei parti. Mie imi place sa cred ca sunt un cautator al adevarului . Pentru cei ce au ochi sa vada (si nu lasa pe altii sa vada in locul lor) lucrurile sunt cat se poate de clare...
Dupa cum am promis , in curand voi aborda si subiectul Munchen... gradual, in detaliu,cu surse citate si opinii proprii.