10 nov. 2008

Dăăăă Dooaaaaammmneee ... Aliluiaaaa, aliluiaaa, aliluiaaa ('tui cădelniţa şi anafura mă-sii )

Motto:
Supărarea când îmi vine rup sutana de pe mine şi dau cu crucea în tine.


Mă uitam aseară la ştiri... M-a lovit un râs de nu mă mai puteam opri.
Din nou mi s-au confirmat teoriile despre adevărata faţă a creştinismului (în speţă a ortodocşilor făţarnici,ipocriţi şi libidinoşi).
Aseară a luat naştere o noua categorie de arte marţiale: Ortodox Shaolin Ghiolban Fighter ...
Meciul demonstrativ a avut loc la Ierusalim, în incinta Sfântului Mormânt , în timpul slujbei, undeva între Crez şi Tatăl Nostru.
Acest nou stil de luptă este unul deosebit de interesant. O revelaţie în lumea artelor marţiale. Presimt că va avea o răspândire foarte rapidă printre babele bisericoase şi un succes nebun în timpul statului la coadă pentru pupatul de oase şi resturi cadaverice ...
Regulamentul acestui nou tip de luptă permite loviturile pe la spate (cu cădelniţa în cap), trasul de barbă, scuipatul în anafura vecinului, aruncatul cu icoane după adversar şi... lovitura secretă peste ochi cu evanghelia bătută în pietre scumpe .


... Cum rămâne cu iubitul duşmanilor,intorsul obrazului şi cu iubirea de aproape ?!? =))))))





_____________________
_________________
__________
_____
__





Post Scriptum(must see):


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: