16 oct. 2008

Reimplementarea politicii "numărului matricol" ...


Ministerul Educaţiei de la Sofia a luat hotărârea de a interzice prin lege ieşirea minorilor bulgari din case după ora 22:00.
O altă prevedere a aceluiaşi proiect legislativ spune că elevii nu vor mai avea voie să frecventeze cluburile de noapte şi deasemenea vor trebui să fie în casă la aceeaşi oră 22:00;fetele nu vor mai avea voie să meargă în fustă scurtă sau cu bluze decoltate la şcoală ,ţinuta sobră devenind obligatorie;tatuajele sunt complet interzise . Sancţiunile vor fi dure , iar poliţia şi responsabilii şcolari vor veghea la respectarea acestor restricţii şi reguli menite să disciplineze şi să formeze viitorii adulţi bulgari.
Am avut ocazia să gust şi eu din aceste metode educative de tip "old school" :D . Am fost pionier ( am primit cravata de pionier într-o excursie la Muzeul Doftana - locul unde a fost încarcerat Nicolae Ceauşescu în tinereţe). Am avut chiar şi număr matricol cusut pe haine (cine e mai bătrân ştie la ce mă refer).

Hummm... "Roakere partidul te vrea tuns!"

Pe când şi la noi o astfel de "revenire la normalitate" ?!? Şi ai noştri imbecili rataţi (aprox. 90% din totalul minorilor si elevilor de astăzi) ar avea nevoie de un duş rece după metoda bulgărească ...






TRĂIASCĂ DISCIPLINA ACESTOR NOI GENERAŢII DE VIITORI CETĂŢENI MODEL !



*** citita pentru prima oara la zoso.
*** sursa >>> CLICK AICI (StandartNews).

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: